AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych jest nową spółką w grupie AIG, międzynarodowego lidera w sektorze usług finansowych. 9 marca b.r. otrzymała ona zezwolenie od Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na wykonywanie działalności i utworzenie czterech funduszy inwestycyjnych. Jednym z pierwszych projektów marketingowych Towarzystwa jest stworzenie nowego serwisu internetowego, którego autorem będzie agencja K2 Internet.
Przygotowywany obecnie serwis oparty będzie na niestandardowej strategii. Michał Lach, Dyrektor Strategiczny K2, wyjaśnia: „Większość serwisów WWW w tej branży ignoruje specyfikę postaw i zachowań internautów. Nasza wiedza na temat e-marketingu finansowego i metodyka budowy serwisów w oparciu o mapowanie preferencji pozwoliły stworzyć odmienną strategię stron AIG. Skanalizuje ona oczekiwania internautów w nowy, optymalny dla naszego Klienta sposób”.
Współpraca między DWS Polska TFI i K2 Internet nawiązana została w listopadzie, jej pierwszym etapem jest trwająca obecnie kampania interaktywna funduszy pieniężnych. DWS wchodzi w skład Grupy Deutsche Bank i jest jednym z liderów wśród firm zarządzających funduszami inwestycyjnymi.
Kampania rozpoczęła się 2 kwietnia i potrwa około 2 miesięcy. Ma ona charakter produktowy, jej celem jest otwarcie określonej liczby rejestrów funduszy pieniężnych DWS. Michał Lach tak opisuje konstrukcję kampanii: „Cała strategia e-marketingowa podporządkowana jest efektywnej marketingowo i ekonomicznie realizacji postawionego celu. Ścieżka klienta rozpoczyna się od kontaktu z różnorodnymi formami reklamowymi, które ze względu na niszowy charakter produktu umieszczone są wyłącznie na specjalistycznych wortalach i serwisach finansowych. Stamtąd internauci trafiają do miniserwisu produktowego www.KupFundusz.pl, na którym mogą najpierw dokładnie poznać ofertę i atuty funduszy, a następnie złożyć online wniosek o otwarcie rejestru.”
Te dwa realizowane równolegle projekty są kontynuacją rozwoju pozycji K2 w obsłudze e-marketingowej branż finansowych, które agencja uznaje za jeden ze swoich priorytetów. Tylko od początku 2003 roku, K2 pracowała już dla: AIG TFI, Banku BPH, Deutsche Bank PBC, DWS Polska TFI, GE Capital Bank oraz PZU Życie. Większość projektów K2 dla klientów finansowych wykracza poza zwykłą obecność w Sieci i wiąże się z bezpośrednim zaangażowaniem w strategiczne przedsięwzięcia wizerunkowe i sprzedażowe. Ostatnim dowodem najwyższego poziomu takiej obsługi jest wyróżnienie w kategorii „kampania sprzedaży wysyłkowej (w tym e-commerce)” zdobyte na tegorocznym Boomerangu za projekt związany z serwisem www.KartyKredytowe.pl dla Banku BPH.
K2 Internet SA jest niezależną agencją usług e-marketingowych. Misją agencji jest efektywne ekonomicznie rozwiązywanie realnych problemów marketingowych i sprzedażowych dzięki optymalnemu wykorzystaniu mediów interaktywnych. Dotychczas K2 zrealizowała projekty dla ponad 100 firm, a na liście jej głównych klientów znajdują się m.in. Ikea, Michelin, Nokia, Volvo, Bank BPH i Kompania Piwowarska. Agencja jest członkiem Internet Advertising Bureau Polska, partnerem Instytutu Zarządzania oraz laureatem 14 nagród i wyróżnień na konkursach komunikacji marketingowej. K2 istnieje od 1997 roku i obecnie jest wiodącą agencją interaktywną na rynku, z zatrudnieniem około 50 osób i obrotami za rok 2003 na poziomie 5,6 mln. zł.
Więcej informacji na stronach www.k2.pl
Sprawdź także:
17.05.2024 (09:28)
– informacja prasowa
Już dla ponad 60 proc. seniorów ważne jest, aby bank oferował nowoczesne metody płatności
76 proc. osób powyżej 60 roku życia uważa, że banki odpowiednio wspierają ich w zakresie obsługi i korzystania z …
17.05.2024 (08:55)
– informacja prasowa
Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy
Spełniając kilka warunków klienci, którzy wybiorą VeloKonto z VeloSkarbonką i wyrażą zgody marketingowe, mogą …
17.05.2024 (08:49)
– informacja prasowa
PKO Leasing w tym roku przekroczy 1 mld zł w finansowaniu stocków dealerskich
W 2023 r. suma pożyczek stockowych udzielonych dealerom przez PKO Leasing sięgnęła 910 mln zł, a w tym roku ich …
17.05.2024 (08:47)
– informacja prasowa
Województwo pomorskie z placówką VeloBanku w Wejherowie
W Wejherowie otwarto nowy oddział VeloBanku. Mieszkańcy woj. pomorskiego oraz turyści licznie odwiedzający rejon …
17.05.2024 (08:46)
– informacja prasowa
Zakaz wykonywania zawodu, tysiące złotych kary, wieloletnie procesy – to grozi za brak OC zawodowego
Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu …
17.05.2024 (08:44)
– informacja prasowa
Bank Pekao zorganizował wartą 500 mln zł emisję długu Toyota Leasing Polska
Bank Pekao S.A. we współpracy z konsorcjum banków uplasował na rynku inwestorów instytucjonalnych emisję 3-letnich …