W 2006 roku ilość osób płacących z góry za połączenia telefoniczne ma wzrosnąć do 20 proc. wszystkich użytkowników (w 2003 roku stanowili oni 8 proc. użytkowników).
49 proc. abonentów wymieniło możliwość kontrolowania kosztów jako pierwszy powód wyboru taryfy prepaid. Jednak usługi te skierowane są także do rynku młodzieżowego, który może przynosić duże zyski. Takie usługi pozwalają młodym ludziom na elastyczność, co jest u nich bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze rodzaju usługi. Yankee Group spodziewa się wzrostu tego segmentu o 70 proc. do 24.8 miliona klientów do końca 2007 roku.
Sprawdź także:
18.09.2024 (18:27)
– informacja prasowa
PastPay pozyskuje 12 mln euro w serii A. Największa runda dla B2B BNPL w Europie Środkowo-Wschodniej
PastPay, dostawca rozwiązań płatniczych B2B, ogłosił rundę finansowania serii A o wartości 12 milionów euro, …
18.09.2024 (18:25)
– informacja prasowa
We wrześniu kredyty mieszkaniowe znowu staniały
Już od ponad 2 lat rośnie w Polsce zdolność kredytowa. W ostatnich tygodniach dostęp do kredytów na zakup mieszkań …
18.09.2024 (18:24)
– informacja prasowa
ING przeznaczy 1 mln zł na wsparcie zrównoważonej produkcji żywności
W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, …
18.09.2024 (18:23)
– informacja prasowa
Grupa PZU przekaże 19 mln zł na walkę z powodzią
Grupa PZU po posiedzeniu sztabu kryzysowego w sprawie sytuacji powodziowej, utworzyła specjalny fundusz na …
18.09.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Co Polacy myślą o assistance? Wyniki XII Badania Assistance od Europ Assistance Polska
Prawie połowa Polaków korzysta z ubezpieczenia assistance i jest zadowolona z poziomu świadczonych usług (90%). …
18.09.2024 (18:20)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski rozszerza pakiet rozwiązań dla powodzian
Wczoraj bank poinformował, że od 23 września wszyscy klienci z terenów objętych stanem klęski żywiołowej będą mogli …