W 2006 roku ilość osób płacących z góry za połączenia telefoniczne ma wzrosnąć do 20 proc. wszystkich użytkowników (w 2003 roku stanowili oni 8 proc. użytkowników).
49 proc. abonentów wymieniło możliwość kontrolowania kosztów jako pierwszy powód wyboru taryfy prepaid. Jednak usługi te skierowane są także do rynku młodzieżowego, który może przynosić duże zyski. Takie usługi pozwalają młodym ludziom na elastyczność, co jest u nich bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze rodzaju usługi. Yankee Group spodziewa się wzrostu tego segmentu o 70 proc. do 24.8 miliona klientów do końca 2007 roku.
Sprawdź także:
20.12.2025 (21:01)
– informacja prasowa
Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …
20.12.2025 (21:00)
– informacja prasowa
Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …
20.12.2025 (20:57)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …
19.12.2025 (12:15)
World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …
19.12.2025 (12:11)
– informacja prasowa
Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …
19.12.2025 (12:09)
– informacja prasowa
AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …
