Kampanię w mediach wspierają akcje promocyjne w marketach Leader Price oraz szeroko zakrojony mailing. Głównym celem wzmożonych działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży pożyczek gotówkowych Provident Polska przed Świętami Bożego Narodzenia.
Począwszy od 15 listopada na antenie TVP1, TVP2 i Polsatu pojawią się świąteczne spoty Provident Polska. W wykorzystywanych już, przy wcześniejszych kampaniach, filmach reklamowych nastąpiły zmiany, które mają zapewnić wyższą efektywność działań (m.in. uwidocznienie firmowego numeru infolinii).
Reklamy Providenta pojawią się również w kilkudziesięciu tytułach prasowych, w tym w najpopularniejszych dodatkach telewizyjnych, takich jak: TeleMagazyn, TV Pilot czy Super Express TV, a także w krzyżówkach „Technopol-100,200,300”. Ze względu na wysoką efektywność dotychczasowych działań, firma po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z dziennikiem „Fakt”.
„W tym roku poza standardowymi działaniami reklamowymi zaplanowaliśmy bardzo szeroką akcję mailingową do naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, Szef Działu Marketingu w Provident Polska.
Provident zdecydował się także na kontynuację współpracy z siecią marketów Leader Price. Jeszcze w listopadzie do sklepów tej sieci trafią materiały promocyjne z logo Providenta.
Kreacją reklamy telewizyjnej Provident Polska zajęła się agencja Lowe, a zakupem mediów Pan Media Western.