NIL BPM wspomaga Agito w zarządzaniu procesami biznesowymi. Wiele z nich uruchamianych jest na wniosek klientów. Do systemu wpływają maile z zapytaniami ofertowymi, zamówieniami, prośbą o serwis, różnego rodzaju sugestiami. Dział obsługi klienta odbierając każdy mail wszczyna sprawę, która od tej pory monitorowana jest przez system. Maile, w zależności od kryteriów, trafiają do osób, które najszybciej potrafią udzielić klientom odpowiedzi, dzięki czemu w Agito udało się zoptymalizować alokację spraw z punktu widzenia kompetencji. Postęp spraw wiąże się z określonymi działaniami, takimi jak np. przygotowanie wysyłki, redakcja odpowiedzi, porada, kontakt telefoniczny. Wraz z kolejnymi czynnościami każda sprawa jest monitorowana przez system, co pomaga optymalizować czas obsługi klienta, podnieść jej jakość, dotrzymać ustalone terminy i lepiej wykorzystać dostępne w firmie zasoby osobowe. Każdego dnia w firmie rozpoczynanych jest ponad dwieście spraw.
Mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito.pl: „Przed wdrożeniem systemu zdarzało się, że niektóre sprawy załatwiane były dłużej lub wręcz ginęły w gąszczu korespondencji. Dla firmy, która działa w Internecie kontakt z klientami, wiarygodność i jakość obsługi to podstawy do działania i dalszego rozwoju, stąd pomysł na wykorzystanie NIL BPM. Obecnie można powiedzieć, że każda informacja wchodząca do firmy, jest równoznacznie traktowana. System zabezpiecza nas przed dezorganizacją, przyspieszył działanie, pomógł w podziale kompetencji i dał wsparcie w postaci narzędzia kontroli postępu prowadzonych spraw. Obecnie wiadomo, co konkretnie każdy z pracowników ma wykonać, by utrzymać wysoki poziom jakości.”
NIL BPM służy również do zarządzania sprawami wewnętrznymi, które rozpoczynane są z inicjatywy personelu. System pełni ważną rolę m.in. w procesach rozwoju oferty, ustalania cen i aktualizacji strony www.agito.pl Obecnie NIL BPM jest narzędziem pracy dla kierownictwa, działu handlowego, biura obsługi klientów, księgowości i informatyków. Docelowo system ma obsługiwać każdy proces biznesowy, w którym zachodzi przepływ informacji.
Informacje o firmie Newitech
Newitech został założony w 2000r. jako spółka informatyczna wyspecjalizowana w rozwiązaniach obiegu dokumentów i archiwizacji. Na gruncie specjalizacji Newitech oferuje systemy klasy Business Processes Automation (BPA) wspomagające modelowanie, automatyzację i zarządzanie procesami zachodzącymi w organizacjach. Firma oferuje autorski system NIL, który wspiera urzędy i przedsiębiorstwa w organizacji pracy poprzez optymalizację procesów, ewidencję prowadzonych spraw i kontrolę wykorzystania dostępnych zasobów. Obecnie oferowane są dwa moduły tego systemu: NIL BPM (Business Process Management) umożliwiający modelowanie i zarządzanie procesami obiegu spraw informacji i dokumentów oraz moduł NIL 3S (Sales Force Automation) umożliwiający zarządzanie procesem sprzedaży według metodyki Millera/Heimana. Obok oprogramowania Newitech proponuje swoim klientom usługi doradcze i konsultingowe w zakresie usprawniania procesów zarządzania organizacjami oraz optymalizacji elektronicznego obiegu informacji i dokumentów.
Informacje o Agito.pl
Sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży sprzętu komputerowego,fotograficznych aparatów cyfrowych, oprogramowania i książek informatycznych. Agito.pl wysyła miesięcznie tysiące paczek do klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Firma kładzie duży nacisk na rzetelną obsługę, konkurencyjne ceny i oraz możliwość udzielania klientom profesjonalnych porad przed dokonaniem zakupu.