Rankingi opublikowane przez Gazetę Wyborczą i Rzeczpospolitą odpowiednio 9. i 10. listopada 2004 roku uznały Union Investment za najlepsze pod względem wyników i jakości zarządzania Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych na polskim rynku. Sukces ten w pełni uzasadnia cel aktualnej kampanii – utrwalenie wizerunku Union Investment jako firmy, która skutecznie pomnaża oszczędności swoich klientów.
Dwa spoty telewizyjne „Szafa” i „Kolejka” (każdy w wersji 30’’ i 15’’), akcja e-mailingowa oraz brandmarki internetowe skierowane są do osób dobrze sytuowanych, o stabilnej sytuacji finansowej, aktywnych, nieobawiających się podejmowania nowych wyzwań. Cała kampania podzielona została na dwa etapy: dłuższy – styczniowy i krótszy – dwutygodniowy etap w lutym. Spoty emitowane będą w TVP, TVN, TVN24, Discovery i Animal Planet. E-mailing, informujący o zaletach inwestowania z Union Investment otrzymają wybrani użytkownicy kont Interii, Wirtualnej Polski, O2 i Onetu, natomiast brandmarki pojawią się na stronach portali efund.pl, money.pl, bankier.pl i wspomnianych wcześniej Interii i Onetu.
Autorami scenariusza, a jednocześnie reżyserami obu filmów są, mogący pochwalić się długoletnią współpracą z Kofeiną i Union Investment, Bartek Ignaciuk i Maciek Kowalczuk. Zrealizowanie spotów powierzone zostało domowi produkcyjnemu Banana Split. Za koordynację całości prac odpowiedzialna jest agencja Kofeina.