Chcąc zachować dotychczasowe tempo rozwoju i nie stracić przy tym na jakości usług, SKOK „Piast” w najbliższym czasie będzie potrzebowała większej ilości wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
„Zapotrzebowanie na pracowników w SKOK „Piast” związane jest z ciągłym wzrostem liczby punktów obsługi oraz z reorganizacją działów w centrali Kasy w Tychach” –mówi Ireneusz Więckowski, prezes SKOK Piast. „W ostatnim półroczu rozbudowaliśmy dział kontroli wewnętrznej i szkoleń, dział ubezpieczeń, a także dział organizacyjno – prawny i dział analiz finansowych.” – dodaje.
Od października SKOK „Piast” zatrudniła w sumie siedemdziesiąt dwie osoby. Pięćdziesiąt z nich pracuje w punktach kasowych na terenie całego kraju obsługując członków Kasy. Pozostali nowi pracownicy to osoby zatrudnione w centrali w Tychach. Są to specjaliści różnych dziedzin, m.in. specjalista ds. ubezpieczeń, specjalista ds. sprzedaży, a także specjalista ds. windykacji.
Wszyscy pracownicy SKOK „Piast” przeszli szkolenia w zakresie polityki jakości Kasy, będące elementem systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000. Czytelna struktura organizacyjna SKOK „Piast” w zakresie odpowiedzialności za oferowane produkty, pozwoliła nowym pracownikom na szybkie zrozumienie stawianych przed nimi zadań i odpowiedzialności za ich realizację.
SKOK „Piast” wciąż poszukuje pracowników na stanowisko: specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i szkoleń, specjalisty ds. analiz finansowych, specjalisty ds. sprzedaży kredytów gospodarczych, kasjera-specjalisty ds. depozytów i kredytów oraz specjalisty ds. windykacji.