Projekt zakłada bardzo precyzyjne procedury współpracy centralnego outsourcingowego call center (Arteria S.A.) z zespołem zarządzającym projektem po stronie ING Nationale-Nederlanden oraz z terenowymi strukturami sprzedaży ING Nationale Nederlanden. Spotkania będą umawiane przez konsultantów w call center Arterii i przekazywane za pomocą aplikacji informatycznej do struktur terenowych firmy ubezpieczeniowej.
Arteria S.A, na potrzeby projektu, udostępnia system informatyczny do zarządzania kontaktami handlowymi przekazywanymi do struktur terenowych oraz działający w czasie rzeczywistym informatyczny system raportowania i analizy wyników projektu, dostosowany do wymagań Zleceniodawcy.
Sprawdź także:
20.11.2024 (11:41)
– informacja prasowa
Bank Pekao promuje Kartę Kredytową z Żubrem
Bank Pekao wystartował z nową promocją Karty Kredytowej z Żubrem „300 zł wraca do Ciebie”. To kolejna akcja, w …
20.11.2024 (11:29)
– informacja prasowa
Bank Pekao S.A. udostępnia kalkulator śladu węglowego
Bank Pekao S.A. rozpoczyna współpracę z Plan Be Eco Sp. z o.o., oferując klientom firmowym banku preferencyjne …
19.11.2024 (18:57)
– informacja prasowa
Revolut przekracza próg 50 milionów klientów na świecie
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i europejski bank, gdzie konto ma ponad 4 miliony polskich …
19.11.2024 (18:45)
– informacja prasowa
Ponad 625 mln transakcji BLIKIEM w trzecim kwartale 2024 r.
Od lipca do września 2024 r. użytkownicy BLIKA zrealizowali 625,5 mln transakcji o wartości 89,4 mld zł. Na koniec …
19.11.2024 (18:41)
– informacja prasowa
Bank Millennium w rankingu Liderów Różnorodności Financial Times
Bank Millennium po raz czwarty z rzędu znalazł się w Rankingu Europejskich Liderów Różnorodności Financial Times, …
19.11.2024 (18:39)
– informacja prasowa
Zdalne wnioskowanie o kredyt hipoteczny w Credit Agricole
Klienci Credit Agricole mogą już w pełni korzystać z wyjątkowego rozwiązania. Poprzez specjalny panel, bez …