Wyróżnij się, albo zgiń – to jak mantra wypowiadane przez różnej maści marketingowców zdanie. Idąc właśnie tym tropem Diners Club Polska stworzył bardzo nietypową reklamę swoich usług dodanych. Posiadacze tych – było nie było prestiżowych (przynajmniej w zamierzeniu 😉 kart dostali ostatnio arcyciekawy… telegram. Co prawda sam telegram nie funkcjonuje już w Polsce od jakiegoś czasu, ale nazwa została – zwłaszcza skojarzenie z przekazywaniem ważnych informacji. Stop. Telegram w postaci kartki A4 dołączonej do wyciągu, dostali wszyscy klienci. Stop. Problem w tym, że był on adresowany jedynie do osób, które nie zarejestrowały jeszcze breloczka Diners Club. Stop. Pismo okraszone zostało zdjęciem… kluczy z breloczkami z logiem DC. Stop.
Jednym słowem – Diners może się od dzisiaj kojarzyć ze… zgubionymi kluczami. Jak wszędzie podkreślają, posiadaczem karty może zostać jedynie VIP, a i to nie każdy. Znaczy się – wszystko na poziomie. Z tego też względu strasznie ciekawi jesteśmy jakości samego Klubu, skoro sam nie wie, komu jaki breloczek wysłał. Brak rejestracji powoduje, że idea produktu firmy Securia całkowicie się nie sprawdza. Co to oznacza? Ano – gdyby wysyłała to sama Securia – to raczej wiedziałaby, jaki brelok poszedł do kogo. No – ale, że dane wszystkich posiadaczy kart z logo DC są rzeczą dość cenną, podejrzewamy, że dystrybucją zajął się sam Diners Club Polska. Obecne kłopoty świadczą, że fachowcy powrzucali otrzymane z Securii breloki jak leci, nie kłopocząc się ze stworzeniem chociażby prostej bazy w Excelu wiążącej jego numerek z danymi klienta, któremu został on posłany. Widać nikt nie przewidział możliwości, że leniwi posiadacze potraktują to jako zwykły gadżet do kluczy… No cóż – oni mogą – no ale Zespół DC Polska mógłby się jednak bardziej postarać…
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …