Marta Radziwonik – Buławska pracuje w agencji Polymus od czerwca 2004 roku, najpierw pełniła funkcje Account Managera. Do jej głównych obowiązków należało m.in. koordynacja prac z zakresu BTL, tworzenie i nadzorowanie promocji, programów lojalnościowych, pomoc przy opracowaniu eventów, realizacja projektów ATL w oparciu o opracowane wcześniej założenia strategiczne. W swojej dotychczasowej sześcioletniej karierze pracowała w agencjach sieciowych między innymi dla takich klientów jak: Grupa Żywiec (Kujawiak), Premium Club, Pizza Hut, Citifinancial, Centralny Dom Maklerski. Od lipca 2005 roku Marta Radziwonik – Buławska objęła stanowisko Strategic Plannera, do jej zadań będzie należeć opracowywanie strategii komunikacji dla projektów obecnych Klientów Agencji jak i wspieranie działań w zakresie „new business”.
Sprawdź także:
25.11.2024 (13:54)
– informacja prasowa
Badanie Banku Millennium. Black Friday: co kupimy i jak zapłacimy
Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie. Kupimy głównie ubrania, buty, sprzęt RTV/AGD, kosmetyki i …
25.11.2024 (13:43)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski i KUKE wspierają transformację energetyczną
PKO Bank Polski i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały aneks do umowy ramowej. Dzięki …
25.11.2024 (06:46)
– informacja prasowa
Revolut ujawnia plany na 2025 rok: bankomaty, kredyty hipoteczne i asystent AI
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i aplikacja, z której korzysta ponad 50 milionów klientów na …
24.11.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Badanie Credit Agricole: Polacy nie wiedzą, jak zachować się w przypadku cyberataku
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
24.11.2024 (12:03)
– informacja prasowa
ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
24.11.2024 (12:00)
– informacja prasowa
Nowy raport Banku Pekao: Czy Polska jest i czy będzie konkurencyjna?
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …