Acxiom Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów, którzy chcą mieć pewność, że wszystkie wykorzystywane przez nich adresy są poprawne i aktualne. W przypadku jakichkolwiek niezgodności firma zobowiązuje się do wymiany rekordów zgodnie z zadanymi kryteriami.
„Naturalną rzeczą jest, iż ludzie, którzy pozostawili swoje dane w bazie Acxiom zmieniają miejsce zamieszkania, numery telefonów czy też zachowania zakupowe – mówi Leszek Konkel, Prezes Acxiom Polska. – Prowadzony przez nas ciągły program odświeżania danych pozwala nam na bieżąco śledzić te tendencje i systematycznie aktualizować posiadane zasoby. Chcąc przekonać niezdecydowanych i obawiających się niskiego dotarcia klientów, postanowiliśmy dołączyć gwarancję naszej asysty przy realizowanych akcjach i gotowości do szybkiej reakcji w sytuacjach ewentualnych zwrotów. Wolumen posiadanych przez Acxiom informacji daje pewność, że możemy przekazać klientom właściwe dane i we właściwej ilości.”
Wprowadzona modyfikacja zobowiązuje Acxiom do najwyższej jakości oferowanych danych, ale także firmy współpracujące do mierzenia wyników akcji oraz badania ich efektów, co do tej pory nie zawsze i nie przez wszystkich było realizowane. Dzięki temu intuicyjne przekonanie o skuteczności narzędzi DM (Direct Marketing) czy też jej braku każdy z klientów będzie mógł poprzeć konkretnymi wskaźnikami.
„Wszystkim współpracującym z nami klientom, wraz z przekazaniem danych do akcji marketingu bezpośredniego, proponujemy badanie wyników kampanii i wykonywanie analiz response rate – dodaje Leszek Konkel. – Mamy nadzieję, że teraz, w związku z nową ofertą gwarancyjną, klienci będą chętniej dzielić się takimi informacjami, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej z nich korzystać.”