Zaangażowanie Winterthur w działania sponsoringowe Pucharu Świata w skokach narciarskich ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz umocnienie jej pozycji na polskim rynku.
Działania marketingowe obejmują sponsorowanie zawodów, które rozegrane zostaną 28 – 29 stycznia na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Decyzja o sponsoringu jest ściśle związana z istotnymi zmianami, które nastąpiły w listopadzie ubiegłego roku, kiedy to Grupa Winterthur przywróciła markę „Winterthur” towarzystwom ubezpieczeniowym i funduszom emerytalnym działającym od 2002 r. na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce, pod nazwą Credit Suisse Life & Pensions.
Od 17 listopada 2005 r. nowe nazwy naszych Towarzystw oraz Funduszu brzmią:
• Winterthur Życie Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
• Winterthur Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
• Winterthur Powszechne Towarzystwo Emerytalne Spółka Akcyjna
oraz
• Winterthur Otwarty Fundusz Emerytalny
Winterthur jest też sponsorem transmisji telewizyjnych emitowanych przez TVP 1 z konkursów skoków narciarskich Pucharu Świata w sezonie 2005/2006.
Dla kibiców skoków narciarskich Winterthur przygotował informacje na temat Pucharu Świata, dostępne pod adresem internetowym: www.winterthur.pl. Na stronie istnieje możliwość zapoznania się z harmonogramem relacji z zawodów oraz obejrzenia filmów reklamowych z sympatycznym bernardynem.