Pedro Rangel pracował wcześniej jako Senior Business Leader w dziale marketingu MasterCard w regionie Ameryki Łacińskiej i Karaibów z siedzibą w Miami. Przed rozpoczęciem pracy w MasterCard w 1995 roku pełnił funkcję Vice President Global Marketing w firmie Lufthansa. Przedtem, przez 18 lat pracował w Procter&Gamble, gdzie zajmował różne stanowiska w dziale marketingu w regionie Ameryki Południowej.
Na nowym stanowisku, Pedro Rangel będzie odpowiadał za strategiczne zarządzanie markami MasterCard Europe, konsumenckie działania marketingowe, programy promocyjne, sponsoring, wydarzenia specjalne oraz inne działania w obszarze marketingu. Będzie podlegał zarówno prezesowi MasterCard Europe, Javierowi Perezowi, jak i dyrektorowi marketingu MasterCard Worldwide, Lawrence’owi Flanaganowi.
Paul Vandermoere przechodzi do firmy MasterCard mając za sobą 15 lat doświadczeń
w pracy na różnych stanowiskach kierowniczych związanych z public relations i komunikacją w firmie Lufthansa, gdzie ostatnio zajmował stanowisko dyrektora komunikacji w regionie Europy i Wspólnoty Niepodległych Państw. W latach 2003 – 2005 pełnił funkcję dyrektora generalnego ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Europejskich Linii Lotniczych (AAE) w Brukseli.
W nowej roli, Paul Vandermoere będzie odpowiadał za opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w całej Europie. Będzie podlegał zarówno prezesowi MasterCard Europe, Javierowi Perezowi, jak i dyrektorowi ds. komunikacji MasterCard Worldwide, Harveyowi Greismanowi.
MasterCard Europe