PZU po raz trzeci z rzędu zwyciężył w rankingu Top Marka, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz miesięcznik PRESS. Przeprowadzone po raz piąty badanie wyłania marki najczęściej przywoływane i o najlepszym wizerunku w publikacjach prasowych.
W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tys. tekstów. Na wynik złożyły się punkty za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji. PZU zdystansował konkurencję w kategorii ubezpieczeń zdobywając 99 punktów. Druga w kolejności firma zdobyła 54 punkty.
PZU zdobył zdecydowanie najwięcej punktów za liczbę oraz zasięg publikacji, a także zajął drugie miejsce wśród czołowych marek ubezpieczeniowych pod względem wydźwięku.
„Odświeżone logo PZU to jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku ubezpieczeniowym w tym roku, więc duża ilość publikacji na temat PZU nie dziwi. Badanie potwierdza jednak, że wydźwięk tych publikacji jest z roku na rok coraz lepszy. Oznacza to, że poprawiamy nasz wizerunek nie tylko wśród klientów, ale również w mediach” – powiedział Michał Witkowski, rzecznik PZU.
„Przez pięć edycji Top Marki mogliśmy obserwować jak swój wizerunek zmieniał największy polski ubezpieczyciel – PZU. W opublikowanym w październiku 2008 roku rankingu najczęściej i najlepiej opisywanych marek ubezpieczeniowych zajął piąte miejsce, choć poświęcono mu podobną liczbę publikacji jak zwycięzcy (…). Jednak za wydźwięk tych materiałów dostał jeden punkt. W obecnej edycji jest niekwestionowanym liderem” – napisała w komentarzu do wyników badania Top Marka Agnieszka Olbrot z PRESS.
/PZU