Stanowi to blisko 100% wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku, w którym udzielono kredytów o wartości 841 849 tys. zł.
Większość tegorocznej sprzedaży stanowią kredyty na cele mieszkaniowe oraz refinansowanie kredytów mieszkaniowych zaciągniętych w innych bankach, co jest odbiciem ogólnej sytuacji, panującej na rynku hipotecznym.
Kluczem do sukcesu banku Dom jest różnorodność oferty, trafiającej zarówno do standardowych klientów, jak i tzw. „nonconforming clients”, czyli osób napotykających na bariery formalne w tradycyjnych bankach. Elementy oferty kredytowej tj. honorowanie wszelkich regularnych źródeł dochodów, także zagranicznych, kredytowanie 100% inwestycji bez względu na jej cel, duża elastyczność w zakresie zabezpieczenia kredytu oraz specjalne programy kredytowe dla wybranych grup klientów, pozwoliły bankowi zagospodarować atrakcyjne nisze rynkowe.
Bank ciągle rozbudowuje swoje kanały dystrybucji. Własna sieć sprzedaży 25 Biur Kredytów Hipotecznych na terenie całego kraju w przyszłym roku wzbogaci się o 9 kolejnych placówek. Istotna dla wyników sprzedaży jest również stała współpraca banku z wybranymi pośrednikami, także internetowymi. Dom, jako drugi bank rozpoczął współpracę z portalem aukcjekredytowe.pl, przystępując tym samym do systemu internetowych aukcji kredytowych.
Ważnym narzędziem sprzedaży on-line jest również strona internetowa banku. Z uwagi na rosnące zainteresowanie ofertą banku wśród obcokrajowców, Dom uruchomił w listopadzie angielską wersję strony www, w której – obok prezentacji samej oferty – nacisk położono na kwestie praktyczne, mogące sprawiać obcokrajowcom najwięcej trudności. Dotyczą one zarówno obsługi samego kredytu, jak i ogólnej wiedzy na temat prawnych aspektów ubiegania się o kredyt w Polsce oraz kosztów pozabankowych, które się z tym procesem wiążą.