Pierwsze spotkanie z serii „Drzwi Otwartych” poświęcone będzie prezentacji metodologii realizowanego na zlecenie KBR badania Radio Track.
Radio Track jest badaniem audytorium radia w Polsce realizowanym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
KBR tworzą wiodący nadawcy radiowi w Polsce: Radio RMF FM, Radio ZET, Grupa Radiowa AGORY, Grupa Radiowa Time i Agencja Reklamowa WAWA.
Wynikami badania posługuje się przeważająca większość stacji radiowych, domy mediowe, agencje reklamowe i brokerzy reklamy radiowej.
Zgodnie z nazwa projektu otworem staną drzwi studia CATI, gdzie uczestnicy spotkania będą mieli okazję na żywo przyjrzeć się realizacji badania.
– Naszą misją jest czuwanie nad czytelnością danych na rynku radiowym, ale także krzewienie wiedzy o istniejących narzędziach badawczych i wiarygodności stosowanych metod – mówi Michał Gubera, przewodniczących najbliższego spotkania KBR. Dlatego tez, zdecydowaliśmy się wraz z instytutem realizującym badane na nasze zlecenie, na organizację takiego projektu – dodaje.
Podczas Drzwi Otwartych przedstawiciele Komitetu Badań Radiowych jak i instytutu SMG/KRC zapraszają d dyskusji o przyszłości badań i radia Polsce.