W polskiej bankowości mamy najlepszy chyba okres w historii. Sprzedaż rośnie, zyski rosną jest doskonale. Dobrą koniunkturę widać również po rynku reklamy bankowej. Padają kolejne rekordy kwot wydawanych na reklamę. Przede wszystkim telewizyjną. Nie oznacza to jednak, że banki zaniedbują tradycyjne sposoby reklamy, na przykład w placówkach. Trzeba przyznać, że wszyscy się starają jak mogą.Naszą uwagę tym razem zwrócił Nordea Bank Polska, a właściwie kręcący się na wietrze przed placówką stand z reklamą. Może to nie nowość na rynku, ale w przypadku banków jakoś tego do tej pory nie widzieliśmy. Można powiedzieć – tani i w sumie skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi przechodnia. A przecież o to właśnie chodzi.
Sprawdź także:
23.12.2024 (10:18)
– informacja prasowa
Najwięcej przez internet kupimy w Wigilię
Przed nami gorączka przedświątecznych zakupów i świątecznych wyprzedaży. Z analiz Banku Millennium wynika, że …
23.12.2024 (10:15)
– informacja prasowa
ING promuje konto oszczędnościowe - "oszczędzajmy na białą godzinę"
ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się …
23.12.2024 (10:11)
– informacja prasowa
Badanie VeloBanku: Polacy angażują się w akcje charytatywne
Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie …
20.12.2024 (18:03)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski: Michał Bolesławski otrzymał zgodę KNF
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Michała Bolesławskiego na stanowisko …
20.12.2024 (18:00)
– informacja prasowa
Bank Pekao i KUKE ułatwią firmom zielone inwestycje
Bank Pekao S.A. poszerza ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną …
20.12.2024 (14:00)
– informacja prasowa
Bank Ochrony Środowiska S.A. i PESA Bydgoszcz S.A. wspierają rozwój bezemisyjnego transportu kolejowego
Bank Ochrony Środowiska zabezpieczył transakcję PESA Bydgoszcz gwarancją w kwocie 109 mln zł. Podpisana …