Średnia sprzedaż „Briefu” w pierwszych sześciu miesiącach wyniosła 5659 egz., z czego 5116 egz. rozeszło się w prenumeracie. Miesięcznik „Press” (Press) sprzedawał przeciętnie 5360 egz. – w prenumeracie 1621 egz. W zestawieniu ZKDP zmieścił się także pierwszy numer miesięcznika „Marketing & More” (Marketing Tribune Polska) – wynik sprzedaży jego czerwcowego numeru to 401 egz.
Sprawdź także:
23.12.2025 (18:00)
– informacja prasowa
Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …
23.12.2025 (06:53)
– informacja prasowa
ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …
23.12.2025 (06:49)
– informacja prasowa
Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …
23.12.2025 (06:48)
– informacja prasowa
Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …
23.12.2025 (06:47)
– informacja prasowa
Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …
23.12.2025 (06:41)
– informacja prasowa
BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …
