Średnia sprzedaż „Briefu” w pierwszych sześciu miesiącach wyniosła 5659 egz., z czego 5116 egz. rozeszło się w prenumeracie. Miesięcznik „Press” (Press) sprzedawał przeciętnie 5360 egz. – w prenumeracie 1621 egz. W zestawieniu ZKDP zmieścił się także pierwszy numer miesięcznika „Marketing & More” (Marketing Tribune Polska) – wynik sprzedaży jego czerwcowego numeru to 401 egz.
Sprawdź także:
11.10.2024 (07:18)
– informacja prasowa
Kredyt hipoteczny zjada jedną trzecią dochodów. Najtrudniej jest młodym związkom
Kredyt hipoteczny stanowi istotną część wydatków w budżecie domowym wielu par. Najtrudniej jest związkom o krótkim …
11.10.2024 (07:16)
– informacja prasowa
Już sześciolatki korzystają z bankowości elektronicznej. Często nie są świadome cyberzagrożeń
Zdaniem 88 proc. badanych Polaków dzieci powinny mieć własne pieniądze w postaci kieszonkowego – wynika z badania …
11.10.2024 (07:12)
– informacja prasowa
Nie przewidzisz tego, co będzie – PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem PZU wystartował z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na …
11.10.2024 (07:10)
– informacja prasowa
„Bezpieczne dzieci w sieci” - ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym …
11.10.2024 (07:07)
– informacja prasowa
Ubezpieczenie Pakiet Dom w aplikacji CA24 Mobile
Bank Credit Agricole udostępnił w aplikacji CA24 Mobile ubezpieczenie Pakiet Dom. Klienci mogą ubezpieczyć swój dom …
09.10.2024 (21:27)
– informacja prasowa
Nowy numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości
Nie samą technologią żyje człowiek. Poprzedni numer Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości poświęcono …