W ciągu 10 miesięcy funkcjonowania tej platformy sprzedaży, umożliwiającej agentom przeprowadzenie on-line pełnego procesu polisowania zawarto już ponad 67 tys. umów na kwotę sięgającą prawie 20 mln zł.
Uruchomiony w lutym 2007 r. portal agenta jest dostępny z poziomu głównej strony internetowej www.generali.pl . Umożliwia on pośrednikowi Generali, przy użyciu przeglądarki internetowej, przeprowadzenie pełnego procesu obsługi klienta – od przygotowania oferty, poprzez wystawienie wniosku, do wydrukowania gotowej polisy.
W ostatnim tygodniu listopada br. łącznie za pośrednictwem portalu agenta Generali zawarło 3 690 umów, opiewających na kwotę przekraczającą 1,1 mln zł zł. Ten rekordowy wynik jest zasługą ok. 420 pośredników ubezpieczeniowych.
W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych udział elektronicznego procesu obsługi sprzedażowej przez agentów i multiagencje osiągał w poszczególnych tygodniach listopada br. poziom od 31 do 35%.
Obecnie portal agenta Generali umożliwia sprzedaż pełnej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, mieszkaniowych oraz turystycznych. W najbliższym czasie lista dostępnych produktów zostanie rozszerzona o ubezpieczenia dla firm sektora MSP.