Książka stanowi kompendium wiedzy na temat managerskiego zastosowania narzędzi promocji w Internecie w polskich uwarunkowaniach. Ujęcie zarządcze i narzędziowe pozwala na praktyczne wykorzystanie przedstawionej wiedzy, a aktualna treść uwzględnia nowe trendy w e-marketingu tj. Web 2.0 czy Search Engine Marketing.

W książce przedstawiono m.in. jak:
– dokonać wyboru podmiotu zewnętrznego do realizacji działań w Internecie,
– optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
– właściwie stosować reklamę w Internecie,
– zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
– kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
– mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line,
– projektować i wykorzystywać systemy ekstranetowe oraz intranetowe,
– wykorzystywać badania marketingowe on-line.
„Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka” to pozycja przeznaczona dla:
– menedżerów i specjalistów ds. marketingu i PR podejmujących strategiczne decyzje marketingowe w firmach,
– reprezentantów agencji interaktywnych – pragnących zaoferować nowoczesne działania e-marketingowe swoim klientom,
dydaktyków marketingu, zainteresowanych innowacyjnymi środkami komunikowania się,
– studentów – pragnących pogłębić wiedzę na temat nowych zjawisk w marketingu, planujących rozwój swojej kariery w branży internetowej.
Patronat medialny nad książką objął m.in. Magazyn „Marketing w Praktyce”, Portal informacyjny Mediarun.pl, WSPiZ im. L. Koźmińskiego oraz Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Książka dostępna jest m.in. w e-sklepie Wydawnictwa (www.oddk.pl) oraz wielu innych księgarniach internetowych. Dalsze szczegóły dot. tej publikacji można znaleźć m.in. na stronie autora www.grzegorzmazurek.pl
W styczniu b.r. ukazała się również druga pozycja dr Grzegorza Mazurka pt. „Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu” (Wydawnictwo Wolters Kluwer), będąca szczegółowy kompendium wiedzy nt. wdrażania idei Web 2.0 w praktyce.
