Klienci, których oddziały będą w najbliższy weekend migrowane do systemu informatycznego Banku Pekao SA, od piątku 04 kwietnia od godziny 19.00 do soboty 05 kwietnia do godz. 6.00 nie będą mieli dostępu do swojego rachunku poprzez bankowość Internetową, a także serwisy SMS i WAP. Dalsze prace migracyjne, związane z czasowym brakiem dostępu do konta, potrwają do poniedziałku, 07 kwietnia do godz. 8.00. Od tego momentu klienci uzyskają dostęp do pełnej funkcjonalności swojego konta.
Po zintegrowaniu z systemem informatycznym Banku Pekao SA klienci otrzymają nowe numery rachunku. Dla wygody klientów obydwa rachunki, tzn. dotychczasowy oraz nowy numer, do końca 2008 r. mogą być używane wymiennie.
Do zalogowania się w Pekao24 niezbędne są:
– NUMER KLIENTA – zastąpi on dotychczasowy numer CIF i będzie używany do identyfikacji we wszystkich serwisach Pekao24. Numer klienci otrzymali odrębnym listem
– NUMER PIN – to czterocyfrowy numer, który służy do logowania w serwisach Pekao24. Numer PIN został wysłany do klienta odrębnym listem poleconym.