Agency 4People (A4P), specjalizująca się w działaniach z zakresu reklamy i Public Relations, nawiązała współpracę z firmą Wealth Solutions, jednym z czołowych graczy na rynku inwestycji alternatywnych.
W ramach współpracy A4P jest odpowiedzialna za przygotowanie i prowadzenie działań komunikacyjnych i promocyjnych związanych z inwestycjami w ekskluzywne wina w ramach oferty Wielkie Roczniki. Zakres współpracy obejmuje media relations, w szczególności przygotowywanie materiałów prasowych oraz inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami mediów biznesowych i lifestylowych.
– Praca dla Wealth Solutions stanowi bardzo ciekawe wyzwanie. Większość Polaków do tej pory patrzyła na wino jedynie od strony konsumpcyjnej. Chcemy to zmienić. Nasze działania mają na celu zainteresowanie szerszej publiczności inwestowaniem w ten szlachetny trunek oraz zmianę podejścia do inwestycji alternatywnych w ogóle – podkreśla Tomasz Czarnecki, dyrektor generalny Agency 4People.
Umowa została podpisana na czas trwania oferty Wielkie Roczniki.
Agency 4People to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i wizerunkowym i komunikacyjnym firm. Oferuje swoje usługi m.in. w zakresie identyfikacji wizualnej, brandingu, działań Public Relations i social media. Klientami firmy są m.in. instytucje finansowe, kancelarie prawne oraz instytucje administracji publicznej. Firma została założona w 2004 roku przez Tomasza Czarneckiego i Macieja Ślusarczyka.
Źródło: Agency 4People