Bank Millennium otrzymał tytuł najlepszego banku w obszarze rozwiązań cyfrowych w Polsce. Wyróżnienie zostało przyznane w tegorocznej edycji rankingu opracowanego przez redakcję magazynu Euromoney.
– W Banku Millennium nie tylko obserwujemy, ale przede wszystkim wsłuchujemy się w potrzeby użytkowników naszych rozwiązań. Zależy nam na tym, by każda wizyta w aplikacji wywoływała pozytywne emocje, w związku z czym wiele rozwiązań tworzymy w oparciu o głosy naszych klientów, a część wręcz razem z nimi tworzymy. Nasza strategia w obszarze usług cyfrowych zakłada dostarczenie aplikacji mobilnej, która stanie się centrum zarządzania codziennym życiem klienta. To właśnie aplikacja dla wielu klientów jest tożsama z bankiem. Dzisiaj mój bank, to moja aplikacja. Proste i przejrzyste procesy, szeroka dostępność produktów i usług, bezproblemowa samoobsługa oraz szybki kontakt z konsultantem za pośrednictwem czatu to elementy, które decydują o popularności cyfrowych rozwiązań Banku Millennium – powiedziała Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Autorzy rankingu docenili działania Banku Millennium, których celem jest wyjście naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów i stałe udoskonalanie swojej oferty cyfrowej, szczególnie aplikacji mobilnej.
Kanały elektroniczne Banku Millennium umożliwiają dostęp do kluczowych procesów banku, takich jak otwarcie rachunku. W aplikacji mobilnej i Millenecie klient może także w łatwy sposób skorzystać z produktów kredytowych, wpłacić depozyt czy zainwestować swoje oszczędności. Bank Millennium dba o optymalizację procesów w kanałach cyfrowych, które w rezultacie odpowiadają za aż 96% sprzedaży lokat terminowych banku i 82% sprzedaży pożyczek w trzecim kwartale 2023 roku.
W Banku Millennium wygodne i bezpieczne rozwiązania cyfrowe dostępne na co dzień stanowią o sukcesie kanałów online, z których aktywnie korzysta już ponad 2,66 milionów klientów. Z bankowości na urządzeniach mobilnych korzysta 2,43 miliona klientów. Tylko w trzecim kwartale bieżącego roku klienci logowali się do aplikacji mobilnej aż 231 milionów razy.* Aplikacja mobilna jest ponadto wysoko oceniana – zarówno w Google Play, jak i Apple App Store uzyskuje 4,8 na 5 punktów możliwych do zdobycia. W Huawei AppGallery wynik aplikacji jest jeszcze lepszy – 4,9.
W tym roku to już kolejne zagraniczne wyróżnenie dla kanałów elektronicznych Banku Millennium. W sierpniu bank otrzymał tytuł Best Digital Bank in Poland w tegorocznym rankingu magazynu Global Finance.
*Dane na koniec 3 kwartału 2023 r.
Źródło: Bank Millennium