PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeBank Pekao wchodzi do świata Roblox z grą edukacyjną „Grow Your Money”
Bank Pekao SA

Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce i wiodącym bankiem korporacyjnym w kraju.

Bank Pekao wchodzi do świata Roblox z grą edukacyjną „Grow Your Money”

Informacje 13.11.2025 (11:41) informacja prasowa
KontaMarketing Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A. uruchamia projekt promocyjno-edukacyjny z ofertą dla dzieci i młodzieży, której centralnym elementem jest gra „Grow Your Money” dostępna na platformie Roblox. Projekt łączy edukację finansową z cyfrową rozrywką, wykorzystując środowisko dobrze znane młodemu pokoleniu.

Bank Pekao S.A. po raz kolejny wchodzi do świata gier, aby wspierać edukację finansową dzieci i młodzieży poprzez zabawę. Realizuje tym samym strategię, w której edukacja i bezpieczeństwo oraz odpowiedzialność są jednymi z głównych założeń działania banku na najbliższe lata. Bank ucząc dzieci finansów w wesołej i angażującej gamingowej formie, przyczynia się do rozwoju świadomości finansowej, co w przyszłości może przełożyć się na odpowiedzialne decyzje dorastającej części społeczeństwa.

– Chcemy być tam, gdzie są dziś dzieci – w cyfrowym świecie, który rozumieją i lubią. Uważamy, że edukacja finansowa powinna zaczynać się wcześnie, w sposób naturalny, ciekawy oraz osadzony w codzienności młodej osoby. Dlatego stworzyliśmy grę, która uczy przez zabawę, a pieniądze nie pojawiają się znikąd – trzeba o nie dbać, podejmować decyzje i planować – mówi Jorge Sanchez, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Grow Your Money – gra, w której pieniądze naprawdę rosną na drzewach

„Grow Your Money” to gra, w której pieniądze dosłownie rosną na drzewach – o ile gracz odpowiednio o nie zadba. Wirtualny ogródek stanowi metaforę inwestycji: użytkownik kupuje nasiona, sadzi je, pielęgnuje i obserwuje, jak przekształcają się w sakwy z pieniędzmi, krzewy z kartami płatniczymi czy drzewa banknotowe. Każda roślina symbolizuje inną formę inwestowania – od złota po waluty obce. Im więcej uwagi i konsekwencji, tym większy finansowy plon. W grze pojawiają się także petsy – wirtualne zwierzątka, które wspierają gracza w rozwoju inwestycji. Tukan, Kapibara, Piesek, Kotek i Żuberek reagują na opiekę, odwdzięczając się dodatkowymi bonusami.

Gra jest osadzona na platformie Roblox – w najpopularniejszym środowisku gamingowym wśród młodych użytkowników, z ponad 5 milionami aktywnych graczy miesięcznie w Polsce. Bank Pekao zdecydował się na obecność właśnie tam, by dotrzeć do młodych odbiorców w ich codziennej przestrzeni cyfrowej. W grze dostępne są także wirtualne przedmioty (UGC), które można zdobyć za wykonanie zadań – m.in. maska żubra, złota marynarka czy diamentowy towarzysz.

– Roblox został wybrany nieprzypadkowo przez Pekao. To nie tylko platforma z grami – to styl życia młodego pokolenia. Dzieci dzisiaj częściej grają w gry niż oglądają telewizję. Jeśli chcemy mówić do nich skutecznie, musimy zwracać się do nich ich językiem. Nasza obecność tam to nie tylko edukacja, ale też wyraz zrozumienia ich świata – mówi Artur Brudnicki, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Banku Pekao S.A.

Promocja z kontem dziecka – nagrody dla rodziców i dzieci

W związku z premierą gry Bank Pekao przygotował promocję dla dzieci i rodziców. W ofercie dostępne są karty płatnicze z wizerunkami petsów znanych z gry – limitowana kolekcja obejmuje pięć wzorów: Kotek, Piesek, Tukan, Kapibara i Żuberek. Rodzice, którzy założą dziecku Konto Przekorzystne i wpiszą kod z gry, otrzymają 200 zł kieszonkowego oraz kartę podarunkową Roblox o wartości 49,99 zł. Podobne nagrody można zdobyć, polecając konto innym rodzicom – do trzech poleceń.

– Połączyliśmy świat gry z realnym produktem bankowym Kontem Przekorzystnym, by wspólnie z rodzicami budować finansową przyszłość dzieci. To nie tylko promocja – to inwestycja w edukację, bezpieczeństwo i samodzielność najmłodszych. To jakie ziarno zasiejemy za młodu, odbije się plonem w latach późniejszych – mówi Tomasz Molenda, Dyrektor Biura Zarządzania Segmentem Klientów Detalicznych w Banku Pekao S.A.

Promocja „Finansowy ogród” trwa do 31 grudnia 2025 r. lub do wyczerpania puli nagród. Aby wziąć w niej udział, należy zarejestrować się na stronie www.pekao.com.pl/roblox, założyć pełny Pakiet PeoPay KIDS (dla dzieci 6–12 lat) lub Konto Przekorzystne z aplikacją PeoPay (dla dzieci 13–17 lat) i wpisać kod z gry „Grow Your Money”.

Gra została zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie i edukacji osób młodych – bez przemocy, ryzykownych interakcji i z jasnym przesłaniem, że warto planować, oszczędzać i inwestować. Za produkcję odpowiada agencja Beloud, kampanię digital prowadzi Sales&More, a działania z influencerami koordynuje SPOT AND DOT.

Link do gry: https://www.roblox.com/pl/games/136848871761975/Grow-Your-Money

2025-11-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców