PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościBankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Aktualności 11.10.2006 (11:01)

Realizacja strategii rozwoju: inwestycja w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Mojeauto.pl to czołowy serwis informacyjny w swojej kategorii, dostarczający informacje z rynku motoryzacyjnego, interaktywne narzędzia ułatwiające poszukiwanie samochodów i umożliwiające znalezienie najlepszych ofert kupna i sprzedaży. Bankier.pl S.A. w pierwszym etapie odkupił od dotychczasowych właścicieli pakiet akcji, a wkrótce weźmie udział w podniesieniu kapitału prowadzącej Mojeauto.pl spółki Internet Service SA. W wyniku tych transakcji notowana na GPW w Warszawie Spółka obejmie 46,9% akcji Internet Service SA, angażując środki na poziomie 732 tys. złotych. Umowa inwestycyjna przewiduje możliwość całkowitego przejęcia serwisu Mojeauto.pl przez Bankier.pl SA poprzez wykup pozostałych akcji prowadzącej go spółki.Inwestycja jest prowadzona w kooperacji z będącym akcjonariuszem Bankier.pl funduszem bmp AG, który w wyniku wykupu akcji i podniesienia kapitału obejmie analogiczną ilość akcji Internet Service S.A.

Inwestycja Bankier.pl to dla Mojeauto.pl początek nowego etapu rozwoju. Dodatkowe środki finansowe oraz synergie pomiędzy serwisami pozwolą nam skokowo umocnić swoją pozycję i poprawić generowane wyniki finansowe – powiedział prezes Internet Service SA Michał Kluba.

Dla Bankier.pl przejęcie Mojeauto.pl to uzyskanie dostępu do blisko 240 tys. nowych użytkowników, którzy regularnie odwiedzają Mojeauto.pl generując miesięcznie blisko 3,5 mln odsłon (Gemius Megapanel średnia dla I-VI 2006). Dla internautów odwiedzających Mojeauto.pl będzie to doskonała możliwość zapoznania się z produktami finansowymi, znajdującymi się w ofercie Bankier.pl, a w szczególności znaczne ułatwienie w pozyskaniu kredytu lub leasingu na zakup własnego auta. Dotychczasowi użytkownicy portalu finansowego otrzymają z kolei możliwość dostępu do publikowanych na łamach portalu Mojeauto.pl aktualności ze świata motoryzacyjnego, informacji o premierach i wydarzeniach, a przede wszystkim możliwość zakupu nowych i używanych samochodów.

Bankier.pl dzięki przejęciu serwisu Mojeauto.pl znacząco zwiększy w najbliższym okresie generowane przez budowaną grupę serwisów przychody. Środki które zainwestujemy w Internet Service SA zostaną przeznaczone na jej restrukturyzację i zwiększenie dynamiki rozwoju. W 2006 roku Mojeauto.pl wygeneruje co najmniej milion złotych przychodów. Zakładamy, iż w kolejnych latach ich wartość będzie, wraz z powrotem koniunktury na rynek motoryzacyjny, dynamicznie rosnąć. Transakcję realizujemy przy wskaźnikach wyceny kilkukrotnie niższych niż dla Bankier.pl, jest więc ona bardzo korzystna dla naszych akcjonariuszy – mówi prezes Tomasz Jażdżyński.

Wzmocnienie wizerunku medium eksperckiego: przejęcie PRNews.pl

Innym, pozyskanym jeszcze we wrześniu serwisem jest PRNews.pl. Jego przejęcie ma umocnić Bankier.pl na pozycji medium eksperckiego. W lipcu br. wg badania firmy ARC Rynek i Opinia Portal Bankier.pl został uznany za najczęściej wykorzystywane internetowe źródło informacji ekonomicznych i finansowych wśród dziennikarzy. Ponad 70% dziennikarzy ekonomicznych deklaruje, że najczęściej poszukuje tych informacji w internetowych portalach finansowych, a prawie 64% właśnie w Bankier.pl. Przejęcie PRNews.pl jeszcze bardziej wzmocni pozycję Portalu Bankier.pl w tym obszarze.

Realizacja celów emisyjnych to nie tylko kontynuacja polityki przejmowania innych podmiotów posiadających treści i usługi uzupełniające naszą ofertę, to także rozwój organiczny portalu – dodaje prezes Tomasz Jażdżyński

Dynamiczny rozwój organiczny portalu: Bankier.pl poszerza kanały dystrybucji

Jednym z celów portalu jest rozszerzanie dotychczasowych kanałów i form dystrybucji informacji. Realizując założoną strategię portal uruchomił serwis Bankier.TV, który w oparciu o pracę własnych reporterów, a także współpracę z czołowymi redakcjami w Polsce: TV Biznes, Radio PIN i Tok FM dostarcza użytkownikom najbardziej aktualne informacje biznesowe w postaci multimedialnej.

„Bankier.TV jest pierwszym tego rodzaju projektem realizowanym przez portal biznesowy w Polsce. Dzięki pracy naszych reporterów i współpracy z czołowymi redakcjami w kraju, dostarczamy użytkownikom Internetu stały dostęp do relacji multimedialnych dotyczących giełdy, gospodarki, ekonomii i finansów. Bankier.TV to nowoczesna telewizja internetowa dostępna już teraz na stronach Portalu Bankier.pl – mówi wiceprezes zarządu Piotr Wąsowski.

Jeszcze w IV kwartale br. spółka zamierza uruchomić nowe serwisy tematyczne skierowane zarówno do dotychczasowych jak i nowych użytkowników portalu.

O dynamicznym rozwoju portalu i atrakcyjności prezentowanych treści świadczy ponad 60% wzrost ilości użytkowników oraz ponad dwukrotny wzrost ilości odsłon w pierwszej połowie 2006 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2005 roku. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, każdego miesiąca generuje ponad 16 mln odsłon Portalu Bankier.pl. (Gemius Megapanel śr. dla I-VI 2006).

bankier.pl 2006-10-11
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bankier.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców