Szeroki dobór tematów, profesjonalnie opracowane teksty oraz atrakcyjność wizualna, to zalety portalu Bankomania PKO Banku Polskiego, dzięki którym zyskuje on coraz więcej czytelników oraz uznanie profesjonalistów. Portal został nagrodzony w Konkursie Biuletynów Firmowych 2015 agencji wydawniczej Agape.
Informacyjno-edukacyjny portal Bankomania, dedykowany wszystkim osobom chcącym poznać bliżej świat finansów, ma coraz więcej czytelników. Odbiorcy aktywnie reagują na prowadzone na portalu Bankomania działania komunikacyjne, profesjonaliści zaś doceniają portal za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi i wiedzy eksperckiej, a także zastosowanie rozwiązań edytorskich, wpływających na spójny przekaz i wizerunek PKO Banku Polskiego.
– Portal Bankomania ewoluuje wraz z jego czytelnikami, których systematycznie przybywa. Ciągle szukamy interaktywnych form kontaktu, kreatywnych pomysłów i dbamy o profesjonalne zarządzanie publikowanymi treściami, łącząc czasem wymagający przekaz merytoryczny z przyjazną formą prezentacji. Dzięki temu prowadzimy dialog z odbiorcami, w różnym wieku, o odmiennych gustach i oczekiwaniach. Uznanie specjalistów z branży wydawniczej utwierdza nas w przekonaniu, że umiemy patrzeć szerzej, z perspektywą na rozwój, także własny – mówi Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej PKO Banku Polskiego.
Nagroda w Konkursie Biuletynów Firmowych agencji wydawniczej Agape w kategorii: Elektroniczny Biuletyn Zewnętrzny to kolejny dowód na to, że Bankomania umiejętnie i profesjonalnie wychodzi na wprost gustom oraz potrzebom odbiorców. Portal, tworzony jest we współpracy z ekspertami bankowymi i analitykami zjawisk ekonomicznych PKO Banku Polskiego. Ich wiedza i doświadczenie są wiarygodnym źródłem rzeczowej informacji i elementem wyróżniającym portal na tle innych platform tematycznych, zaś neutralna forma przekazu treści sprawia, że Bankomania.pkobp.pl konsekwentnie realizuje ideę medium informacyjno-edukacyjnego dla każdego.
– Spośród wielu świetnie zaprojektowanych i z szerokim doborem tematów biuletynów elektronicznych, Bankomania PKO Banku Polskiego wyróżnia się atrakcyjnością. W dzisiejszych czasach, sztuką jest bowiem, przytrzymać uwagę czytelnika, szczególnie online – mówi Agnieszka Madej, jurorka tegorocznego konkursu.
Portal Bankomania zbiera pozytywne opinie rynku. W tym roku był już nagrodzony w konkursie Polish Content Marketing Szpalty Roku 2015 za cykl filmów wideo. W ubiegłym roku oprócz portalu Bankomania jury konkursu Szpalty Roku doceniło także inne projekty komunikacyjne PKO Banku Polskiego, m.in. portal Intra, multimedialny newsletter, Raport Roczny, magazyny „Poradnik Bankowy” obecnie magazyn „Bankomania”, „Brawo Bank” oraz „Nasz Bank” a Bank został wyróżniono za spójność komunikacji w projektach customowych.