1 września Bank BGŻ wprowadził na rynek nowy produkt zdrowotny. Pakiet może wykupić każdy posiadacz konta w BGŻ. Oferta jest dość ciekawa: pakiet w cenie 90 zł miesięcznie obejmuje opiekę medyczną dla całej rodziny – partnera lub współmałżonka osoby wykupującej oraz dzieci w nieograniczonej liczbie, zarówno własne, jak i przypisane. Zakres usług i dostępnych specjalistów jest dość szeroki, nie obejmuje jednak pełni usług dentystycznych – obowiązuje na nie 10% zniżka.
Dla klienta indywidualnego składka miesięczna plasuje się na poziomie 45zł.Górny próg wiekowy dla zainteresowanego ubezpieczeniem to 64 lata. Zakres świadczeń zdrowotnych obejmuje dostęp do internisty, lekarza rodzinnego i pediatry w przeciągu 24 godzin. Specjalistyczne usługi mają nieco wyższy czas oczekiwania – 72 godziny – i obejmują takich lekarzy jak: chirurg, ginekolog, okulista, urolog, laryngolog, dermatolog i neurolog. Infolinia medyczna działająca całodobowo ma usprawnić korzystanie z wykupionego pakietu. Umowa obejmuje 461 placówek, a do końca roku planowany jest wzrost tej liczby do około 600 – 800 placówek. Największe ośrodki medyczne, których usługi są dostępne w pakiecie to LuxMed oraz Centrum Medyczne Damiana.
Do końca roku planowane jest pozyskanie 2 do 5 tysięcy klientów pakietu. W Banku BGŻ konta posiada 550 tysięcy osób. Wiceprezes oczekuje kilkuprocentowej penetracji i uważa ją za zadowalającą. Liczy również na pozyskanie tą drogą nowych klientów. Bank BGŻ chce pokazać, że jest bankiem innowacyjnym. W najbliższym czasie planuje wzbogacenie oferty zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla firm – rozwinięty zostanie portfel kart: o karty kredytowe z kredytem ratalnym oraz nowszą wersję kart debetowych. W portfelu instytucjonalnym mają pojawić się za pośrednictwem platformy internetowej nowe produkty – trezory . Przewidziana jest też modyfikacja bankowości elektronicznej. Rozbudowany zostanie rachunek oszczędnościowy dla rolników.
Bank BGŻ chce jak najszybciej nadrobić straty. Wiceprezes Witold Okarma deklaruje: „Chcemy, by źródła naszych dochodów były maksymalnie zdywersyfikowane”. Oferta wzbogacona o usługi medyczne jest formą inwestowania w przyszłość i firma rozważa możliwość wsparcia promocji poprzez kampanię reklamową.
Barbara Koziar
Źródło: Bankier.pl