W kampanii komunikowane są następujące produkty dla przedsiębiorców: pożyczka zabezpieczona hipoteką do 2 mln zł, kredyt Ekspres Linia do 300 tys. zł i finansowanie bez biznesplanu do 350 tys. zł. Kampania została oparta na przekazie ukazującym pożyczkę hipoteczną, jako doskonałe rozwiązanie dla wielu przedsiębiorców, którzy potrzebują znaczących środków finansowych na inwestycje. Z kolei kredyt Ekspres Linię bank reklamuje jako produkt przeznaczony dla właścicieli firm potrzebujących bardzo szybko pieniędzy na wydatki bieżące.
Kreacja opiera się na wizerunku 2 melonów, które symbolizują 2 miliony – maksymalną kwotę, jaką można uzyskać korzystając z pożyczki zabezpieczonej hipoteką w Banku BGŻ. Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową McCann Erickson. Dodatkowo, oprócz filmu, został przygotowany spot radiowy (spójny w przekazie z kampanią telewizyjną i prasową).