BIG InfoMonitor uruchamia cotygodniowe internetowe dyżury eksperckie. W każdą środę za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu każdy zainteresowany będzie miał możliwość porozmawiania z ekspertami BIG m.in. na temat tego jak sprawdzać partnerów biznesowych przed podjęciem współpracy, jak egzekwować zaległe należności, lub co zrobić jeśli jego dane zostały dopisane do Rejestru Dłużników BIG.
Jest to kolejna odsłona prowadzonej przez BIG InfoMonitor kampanii edukacyjnej. W styczniu na Facebooku ruszył profil BIG.pl, na którym sukcesywnie pojawiają się nowe aplikacje przybliżające działalność Biur Informacji Gospodarczej.
Prowadzona przez BIG InfoMonitor kampania edukacyjna ma na celu przekazanie informacji m.in. na temat skali problemu zadłużenia w Polsce czy też sposobów radzenia sobie z nieterminowymi płatnościami. Dzięki nowej ustawie o Biurach Informacji Gospodarczej, konsumenci zyskali wiele nowych uprawnień, w tym możliwość przekazywania danych o przedsiębiorcach do Rejestrów Dłużników BIG.
„Cotygodniowe dyżury eksperckie przygotowaliśmy z myślą, o wszystkich, którzy chcieliby dokładnie zrozumieć uprawnienia jakie daje im nowa ustawa. Oczywiście eksperci przygotowani są również do odpowiadania na szczegółowe pytania dotyczące na przykład sprawdzania wiarygodności finansowej partnerów czy też możliwości wpisania niesolidnych partnerów do Rejestru Dłużników BIG.” – mówi Mariusz Hildebrand, Prezes Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor SA.
Dyżury eksperckie będą się odbywały w każdą środę między godziną 12 a 13. Żeby porozmawiać z ekspertami wystarczy skorzystać z komunikatora Gadu-Gadu i połączyć się użytkownikiem BIG InfoMonitor (nr gg 35737748). Ekspertami BIG InfoMonitor są Michał Chmiel – Ekspert Zespołu Prawnego i Agnieszka Goszkowska – Specjalista ds. Handlowych.
„Wybierając zespół ekspertów kierowaliśmy ich jak najszerszym doświadczeniem, aby byli w stanie udzielić użytecznych i skutecznych porad. Mamy nadzieje, że taka forma kontaktu ułatwi wszystkim zainteresowanym korzystanie z możliwości jakie dają Biura Informacji Gospodarczej. Wybraliśmy elektroniczny kanał komunikacji, gdyż daje on dostęp do nas w zasadzie z każdego miejsca, nawet za pośrednictwem telefonu komórkowego. Dzięki niemu będzie można uzyskać szybką odpowiedź i wszystkie konieczne wyjaśnienia.” – dodaje Marcin Ledworowski, Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor SA.
Niezależnie od prowadzonych dyżurów eksperckich kampania będzie nadal prowadzona pośrednictwem portalu facebook.com. W minionym tygodniu dodana została tam kolejna gra z cennymi nagrodami – „Miej oko na dłużników” dostępna również pod adresem strony internetowej www.miejokona dłużników.pl. Gracze, którzy wezmą udział w rozgrywce poznają historie trzech osób (Rafała, Marka i Patryka). Zadaniem konkursowym graczy jest rozwiązanie w możliwie najkrótszym czasie zagadek odnoszących się do historii powyższych bohaterów.
Gra „Miej oko na dłużników” ma na celu odwzorowanie rzeczywistych sytuacji i problemów dotyczących odzyskania pożyczonych pieniędzy. Ma również pokazać jak poradzić sobie z trudnościami, które mogą być następstwem wprowadzenia danych niesolidnego płatnika do Rejestru Dłużników Biura Informacji Gospodarczej.
Przez najbliższe tygodnie najlepsi gracze mają szanse na wygranie nagród. Zwycięzcy tygodniowych rozgrywek otrzymają bony zakupowe do sieci Empik za pierwsze, drugie i trzecie miejsce w rankingu tygodniowym, o wartości 200zł za pierwsze miejsce, 100 zł za drugie i trzecie, dodatkowo do drugiego miejsca dodawany będzie USB Flash Drive (4GB).
Źródło: InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej