Blue Services – sopocka firma wyspecjalizowana w zakresie wspierania procesów biznesowych z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań informatycznych oraz usług w obszarze nowych technologii – przygotowała i wdrożyła nowy serwis internetowy dla Pekao OFE. Strona została opracowana pod kątem realizacji celów sprzedażowych, jak również odświeżenia wizerunku Funduszu.
Najważniejszym elementem nowego serwisu jest formularz wniosku przystąpienia do OFE, do którego dostęp jest umieszczony na stronie głównej pekaopte.pl. Firma Blue Services położyła duży nacisk na jego prostotę i funkcjonalność, dlatego m.in. przy każdym polu pojawiają się przydatne podpowiedzi, a sam formularz składa się jedynie z kilku kroków. Panel administracyjny umożliwia takie działania jak: przeglądanie i przeszukiwanie leadów, zmianę ich statusu czy wysyłanie odpowiedzi.
– Głównym celem nowego serwisu Pekao OFE jest zwiększenie sprzedaży, przede wszystkim przez wzrost odwiedzalności strony, jak również jakości leadów. Poprawiliśmy także atrakcyjność wizualną serwisu, co z pewnością wpłynie na wydłużenie czasu spędzanego na stronie, a także zachęci do korzystania z dostępnych zasobów merytorycznych – mówi Natalia Strzeżewska, kierownik projektu po stronie Blue Services.
Wdrożenie nowego serwisu Pekao OFE obejmowało cztery elementy. W fazie koncepcji znalazły się zarówno warsztaty, podczas których przeanalizowano wszystkie wymagane funkcjonalności, jak również wykonanie projektu interakcji i użyteczności (UX), a także przygotowanie grafiki. Sopocka firma była także odpowiedzialna za implementacją całości projektu. Do bieżącego zarządzania serwisem wykorzystywany jest system CMS zaprojektowany przez Blue Services. Cały projekt został zoptymalizowany zgodnie z najlepszymi praktykami SEO.
Serwis dostępny jest pod adresem www.pekaopte.pl
Źródło: 38PR