Przykładem takiego działania jest nowy fundusz inwestycyjny – BPH FIZ Korzystnego Kursu (MARC). Istotnym elementem kampanii reklamowej Funduszu prowadzonej w Internecie był serwis www.bphtfi.pl/marc stworzony we współpracy z firmą IDEO Sp. z o.o.
Serwis udostępniał najważniejsze informacje o Funduszu oraz umożliwiał kontaktu z doradcą. Do zarządzania treścią serwisu wykorzystano system Edito CMS (www.edito.pl), który jest autorskim oprogramowaniem firmy Ideo, stale rozwijanym już od blisko 6 lat i wdrożonym w ponad 150 firmach i instytucjach publicznych w Polsce i Europie. System ten sprawdzając się w obsłudze, stanowi realną i w pełni funkcjonalną alternatywę wobec drogich rozwiązań i licencji zagranicznych. Jak twierdzi Rafał Grzesik z BPH TFI „Platforma Edito sprawdziła się już w kilku naszych projektach internetowych zarówno w zakresie tworzenia, aktualizacji jak i rozbudowy serwisów. Korzystanie z Edito CMS nie tylko optymalizuje pracę i zwiększa jej efektywność, ale przede wszystkim minimalizuje czas i koszty związane z bieżącą obsługą serwisów”.