Jak poinformował Media & Marketing odzieżowa firma Redan SA „rozstała się” z Krzysztofem Druszczem, odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing. Był on m.in. odpowiedzialny za promocję marki Top Secret. Druszcz poprzednio zajmował stanowisko rzecznika prasowego łódzkiego MultiBanku.Wyniki giełdowego Redanu były co najmniej mało zadowalające. Mimo prób nie udało się wyprowadzić marki Top Secret na prostą. Redan postanowił w końcu zmienić dotychczasową strategię. Oprócz Druszcza z firmą rozstała się obsługująca ją agencja reklamowa E.P. Creative Services i dom mediowy PanMedia. Nowym PRowcem odpowiedzialnym za promocję została Kamila Kicińska. Czeka ją trudne zadanie ponownego wprowadzenia marki na rynek. Nie będzie łatwo, o czym świadczą kłopoty topowej polskiej marki odzieżowej Reserved firmy LPP.
Nie znamy obecnych planów Druszcza, ale można się spodziewać, że będzie się dalej rozglądał za pracą związaną z public relations i marketingiem. Czy związaną z finansami? W Redanie z tego co wiemy miał znacznie lepiej niż w banku, no ale ostatnio znowu można mówić o zapotrzebowaniu na dobrych PRowców finansowych. W samej grupie BRE aż mnoży się od nowych projektów, żeby tylko wspomnieć o dwóch spółkach ubezpieczeniowych…