Do konkursu ogłoszonego przez Cetelem Bank na realizację internetowej akcji promocyjnej witryny e-gotówka stanęły czołowe polskie agencje interaktywne, jednak bezkonkurencyjna okazała się firma INHEAD z Krakowa.
– Wybraliśmy propozycję firmy INHEAD ze względu na dużą elastyczność oferty oraz świeże, nieszablonowe podejście do kwestii reklamy i promocji w Internecie. Nie bez znaczenia pozostało także spore doświadczenie firmy na tym polu – wyjaśnia Michał Walczyński, specjalista ds. e-marketingu Customer Relationship Management w Cetelem Bank S. A.
Krakowska agencja specjalizuje się w projektowaniu zaawansowanych witryn internetowych i pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach.
Internetowy rynek kredytów, szczególnie w czasie kryzysu gospodarczego, jest bardzo wymagającym miejscem dla podmiotów, które chcą na nim zaistnieć lub ugruntować swoją pozycję. Dlatego też w celu zwiększenia rentowności serwisu sprzedażowego musimy zwrócić się w kierunku metod promocji bardziej zaawansowanych, niż standardowe kampanie SEM/SEO – mówi Paweł Bieniek, współwłaściciel agencji INHEAD (SEM ang. Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach / SEO ang. Search Engine Optimization, czyli optymalizacja na potrzeby wyszukiwarek).
Strategia realizowana przez agencję INHEAD jest częścią działań promocyjnych Cetelem Bank koordynowanych do tej pory przez agencję kalicinscy.com oraz dom mediowy Media Contacts.
Źródło: InPublic PR