Od kwietnia 2010 roku Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison rozpoczną bliską współpracę przy realizacji badań dla firm z branży finansowej, nieruchomości oraz usług profesjonalnych. Połączone siły obu firm pozwolą na tworzenie badań głębiej wnikających w poszczególne zagadnienia związane z poszczególnymi produktami, czy branżami, a rekomendacje z przeprowadzonych badań zostaną uzupełnione o konkretne rozwiązania marketingowe możliwe do zastosowania.
Jako firma doradztwa komunikacyjnego pracująca ze specjalistycznymi branżami takimi, jak finanse, nieruchomości, czy usługi profesjonalne, wielokrotnie stykaliśmy się z badaniami, które dotyczyły bardzo ogólnych zagadnień, a nie wnikały w to, co dla danego produktu, usługi, czy segmentu Klientów było najbardziej istotne. Im głębiej jesteśmy w stanie zbadać dane zagadnienie, tym bardziej precyzyjną strategię marketingową możemy wdrożyć – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.
Połączenie sił pozwoli na lepszy dobór narzędzi badawczych oraz bardziej precyzyjne opracowanie narzędzi komunikacji. Konsultanci Ciszewski Financial Communications będą blisko pracować w fazie przygotowania oferty dostarczając zarówno informacji o pozycji danej firmy na rynku, specyfice produktów i usług, a także kluczowych problemach, z jakimi w danych obszarach stykają się firmy. Firmy będą również współpracować nad przełożeniem wyników na konkretne rekomendacje dla strategii komunikacji. Oprócz głównych kierunków działań, wskazywane będą kluczowe obszary, a także konkretne działania taktyczne i przykłady praktyk, które pozwolą na skuteczne rozwiązanie konkretnych problemów marketingowych określonych w badaniach.
Dzięki współpracy z Ciszewski Financial Communications będziemy mogli znacznie głębiej wnikać w złożoną problematykę produktów, usług i marek firm z branży finansowej, konsultingowej oraz nieruchomości. Współpraca ta daje nam także ważną dla badacza pewność, że wyniki jego pracy nie zostaną pozostawione w próżni, ale już na poziomie raportu z badania zostaną przekute na konkretne propozycje działań komunikacyjnych – mówi prof. UW dr hab. Dominika Maison, Prezes Domu Badawczego Maison.
Do nawiązania współpracy skłoniło nas doświadczenie współpracy z Klientami i spojrzenie z ich perspektywy. Dla Klienta największym wysiłkiem we współpracy z agencją badawczą jest przedstawienie złożonych uwarunkowań ich branży, produktów oraz usług. W proponowanym przez nas modelu zdejmujemy ten ciężar z ramion Klienta. Dzięki takiej współpracy końcowy raport będzie zawierał rekomendacje dotyczące zarówno głównych kierunków strategii komunikacji, jak i konkretnych działań taktycznych rekomendowanych do wdrożenia. Dzięki temu Klient może od razu przejść od wyników do realizacji działań i już po ich przeprowadzeniu ma wstępną rekomendację tego, jakie działania może podjąć – podsumowują korzyści z rozpoczętej współpracy Dominika Maison i Paweł Tomczuk.
Źródło: Ciszewski Financial Communications