PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościcoffeeheaven dba o lojalność klientów i ich zadowolenie z wartości oferowanej przez markę

coffeeheaven dba o lojalność klientów i ich zadowolenie z wartości oferowanej przez markę

Aktualności 23.09.2011 (07:14)
Karty

coffeeheaven – lider polskiego rynku kawiarni, uruchomił 20 września 2011 r. najnowocześniejszy w swojej branży program lojalnościowy – my coffeeheaven. Klienci kawiarni otrzymają unikatowe karty magnetyczne, a wraz z nimi wiele urozmaiconych korzyści. Ponad 70% przebadanych klientów kawiarni oceniło nowy program jako lepszy i oferujący znacznie bardziej zaawansowane oraz ciekawe rozwiązania niż dotychczas funkcjonujące Karty Stałego Klienta.

IDEA

my coffeeheaven to najnowsze rozwiązanie dedykowane wszystkim, którzy lubią kawę i wizyty w kawiarniach. Innowacyjny program lojalnościowy został tak przygotowany, by precyzyjnie spełniać oczekiwania Gości kawiarni, tak aby poza doskonałą jakością produktów otrzymali jeszcze większą wartość i korzyści, o których do 20 września mogli tylko marzyć.

O unikatowości programu świadczy już samo podejście firmy do jego kreacji – Do procesu tworzenia właściwego modelu programu zaprosiliśmy konsumentów, którzy mogli sami stworzyć swój program idealny, a dopiero w drugiej części badania ocenić model przygotowany przez nas. Okazało się, że nasz model doskonale wpisał się w opisywane wcześniej przez respondentów programy marzeń. Ta informacja dodała nam wiary w to, że tworzymy program, który faktycznie jest uszyty na miarę potrzeb i oczekiwań klientów – komentuje Dorota Szczerbicka, head of marketing.

Badanie atrakcyjności programu my coffeeheaven zostało przeprowadzone przez dom badawczy IQS we współpracy z poznańską agencją DATA SOLUTIONS, która zaplanowała i przeprowadziła weryfikację ilościową i jakościową koncepcji. Badanie skupiało się m.in. na ocenie konceptu, porównania go z poprzednim rozwiązaniem (stempelkowe Karty Stałego Klienta), szczegółowej ocenie mechaniki programu. Do badania zaproszono zarówno regularnych i okazjonalnych klientów coffeeheaven, jak również klientów innych kawiarni. Dzięki temu uzyskano miarodajną i obiektywną ocenę całego przedsięwzięcia. Wyniki potwierdziły słuszność założeń programu. Ponad 60% osób oceniło nowy program jako atrakcyjny, stworzony dla osób „takich jak ja”, a ponad 70% osób twierdziło, że został dopasowany do kawiarni i marki coffeeheaven. Ponad 80% przebadanych osób zadeklarowała zrozumiałość zasad, a ponad 90% wskazań w grupie bardzo i raczej atrakcyjny otrzymały najważniejsze korzyści programu.

– Dobrze i precyzyjnie opracowany mechanizm programu lojalnościowego jest prawdziwą wartością dla klienta i firmy – wpływa na budowanie bliskości, zaangażowania, przyczynia się do poprawy opinii o marce – wyjaśnia Dorota Szczerbicka i dodaje – dlatego tak wiele energii i serca włożyliśmy w powstanie ‘my coffeeheaven’ – by rzeczywiście był pierwszym tak kompleksowym, przejrzystym i jednocześnie wygodnym dla klienta programem w branży.

ZASADY & KORZYŚCI

Od 20 września w kawiarniach coffeeheaven można odebrać specjalne karty magnetyczne my coffeeheaven. Klienci zdobywają punkty za zakup wszystkich produktów dostępnych w kawiarni oraz w prosty sposób wymieniają je na dowolne produkty coffeeheaven. To pierwszy program na rynku, który premiuje całą ofertę, bez wyjątku. Punkty są zapisywane na karcie od momentu pierwszego zamówienia. Za każdą wydaną złotówkę, klient otrzymuje 0,5 punktu.

Z racji deklaratywnego poziomu korzystania z internetu przez grupę docelową coffeeheaven, kartę można także zarejestrować na stronie www.mycoffeeheaven.pl. Dzięki takiej rejestracji Klienci uzyskują dodatkowe korzyści: ekstra punkty w dniu urodzin, specjalnych okresach promocyjnych czy punkty premiowe za specjalnie dedykowane dla konkretnego klienta promocje. Rejestracja jest też bardzo przydatna w przypadku zagubienia karty. Gwarantuje, że zebrane punkty są przypisane do naszego konta, więc można je bez problemu przenieść na nową kartę. Dzięki stronie WWW, każdy ma dostęp do swojego konta – liczby zgromadzonych punktów, historii wizyt w coffeeheaven oraz bieżących informacji o programie.

Nie zapomniano również o stronie wizualnej. Karty wstępują w trzech wariantach graficznych do wyboru – korespondujące z chwilami wartymi celebracji, stanowiącymi motywy komunikacji zewnętrznej programu. Chwila wytchnienia dla siebie, udane negocjacje biznesowe i zakupowe szaleństwa z przyjaciółkami tworzą zestaw, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie.

ZNACZENIE PROGRAMU

– Program lojalnościowy ma globalne znaczenie dla naszego biznesu, gdyż skutecznie buduje świadomość marki i ma niebagatelny wpływ na wyniki sprzedażowe. Od zawsze najistotniejszym czynnikiem była dla nas satysfakcja naszych klientów – antycypowanie ich potrzeb i ewoluujących oczekiwań. To coffeeheaven było jedną z pierwszych firm, które wprowadziły na rynek popularne dziś stempelkowe karty papierowe. Przyszła jednak odpowiednia pora, by wprowadzić program na wyższy poziom zaawansowania, także technologicznego. – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska. ‘my coffeeheaven’ jest efektem ścisłej współpracy z naszymi klientami, rozmów podczas których uważnie wysłuchaliśmy ich opinii. Dzięki temu wierzymy, że my coffeeheaven zachęci do częstszych wizyt w naszych kawiarniach. – uzupełnia Paweł Wasiljew.

Wszystkie szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie www.mycoffeeheaven.pl oraz w kawiarniach coffeeheaven.

/www.paratuscommunications.com

Źródło:

karta program lojalnościow programy lojalnościowe 2011-09-23
Redakcja PRNews.pl
Tagi: karta program lojalnościow programy lojalnościowe

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców