Comarch wykonał dla Banku Pekao SA moduł do obsługi wniosków gwarancji bankowych składanych za pośrednictwem systemów bankowości internetowej.
Moduł ten będzie dostępny dla klientów korporacyjnych poprzez system PekaoBIZNES24 oraz małych i średnich firm za pośrednictwem systemu PekaoFIRMA24.
Wdrożeniem objęto cały portfel gwarancji bankowych oferowanych przez Departament Bankowości Transakcyjnej Banku Pekao SA. Zaimplementowany moduł umożliwia zarówno udzielanie jak i aneksowanie gwarancji. Prace zrealizowano w oparciu o framework „Business Architect” autorstwa firmy Comarch.
Oprogramowanie umożliwia administratorom bankowym zarządzanie ekranami, wyszukiwarkami, wydrukami oraz innymi elementami aplikacji, bez konieczności angażowania dostawcy i jest przeznaczone do przetwarzania wniosków w bankowości elektronicznej zgodnie z określonym schematem.
Dzięki zastosowaniu metodologii „Agile Programming” oraz działaniu prowadzonym w oparciu o mechanizmy prototypowania narzędzia „Business Architect” specjalistom Comarch udało się spełnić oczekiwania Banku. Moduł Konfiguracji Wniosków jest jednym z rozwiązań, które Comarch z powodzeniem wprowadza i rozwija w wielu instytucjach finansowych.
– Na etapie prac analitycznych oraz w trakcie wdrożenia, najważniejsza była elastyczność dostawcy na pojawiające się zmiany, podkreśla Michał Dąbrowski – Kierownik projektu po stronie Banku PEKAO SA. – Podczas testów modułu, odbiorcy biznesowi wnioskowali o modyfikację niektórych elementów. Comarch na bieżąco dostosowywał narzędzie do zgłaszanych potrzeb, ponieważ pozwala ono na elastyczną konfigurację i definicję pól.
Źródło: Comarch