Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy nowe placówki DB PBC, które będą wyspecjalizowane w consumer finance, nie będą firmowane marką Deutsche Banku. Mają mieć inną nazwę – trudno powiedzieć jaką, bo bank traktuje to jako dużą tajemnicę. Można się jednak domyślać, że bank w pewnym sensie przyjął strategię Citibanku, który ma swoje Citi Financial.Nieoficjalnie jednak wiadomo, że chociaż nazwa nie będzie się bezpośredni odwoływała do wizerunku niemieckiego giganta, to jednak ma otrzymać wsparcie w postaci dodatku „a member of Deutsche Bank”. Tylko tyle, ale można również stwierdzić, że aż tyle, bo jednak każdy przyzna, że chwalić się nie ma czym i tego rodzaju strategia w Polsce, to tak na prawdę przyznanie się do porażki. Co innego, gdyby DB wpadł na to kilka lat temu, ale nie teraz, jako jeden z ostatnich graczy.
A jaka będzie nazwa? Na trop może nas naprowadzić domena OptimaKredyt.pl, zarejestrowana przez DB PBC 1 lipca tego roku. Optima Kredyt – teoretycznie ma dużą wartość, jeśli dobrze się ją wypromuje. Pomógł w tym Orange, a właściwie Idea. O szczegółach i tak zapewne dowiemy się na chwilę przed samym startem.