Szeroka paleta produktów i konieczność reagowania na zmiany zachodzące na rynku finansowym w Polsce to główne powody, dla których Dom Finansowy QS podjął decyzję o wdrożeniu nowego programu partnerskiego pod hasłem „Nowa Multika”.
Placówki Multiki, stanowiące część sieci sprzedaży Domu Finansowego QS, obecne są na rynku już od pięciu lat. Aktualnie w kraju działa ponad 130 marketów kredytowych Multika. Wszystkie funkcjonują na zasadach współpracy agencyjnej pomiędzy Domem Finansowym QS, a osobami prowadzącymi samodzielną działalność gospodarczą. „Nadszedł czas nowych działań, które zdynamizują rozwój sieci. Obecnie funkcjonujący model będzie dalej istniał, jednak Program Nowa Multika będzie nową formułą współpracy.” – mówi Wojciech Parteka, Dyrektor Projektu.
Nowe Multiki mają być obecne w małych i średnich miastach, w najlepszych lokalizacjach centralnych punktów miast. Dom Finansowy QS zapewnia pełne oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne placówki, pakiet startowy materiałów reklamowych, szkolenia. W trakcie współpracy DF QS wspomaga Partnera nie tylko merytorycznie, ale także finansowo pokrywając część kosztów związanych z wynajmem lokalu oraz produkcją materiałów promocyjno – reklamowych.
Po stronie Partnera pozostaje tylko kwestia umeblowania lokalu oraz jego wyposażenia w komputer, telefon, faks, drukarkę, skaner oraz niszczarkę. Koszt ten nie powinien przekroczyć 7.000 PLN, co tym samym stanowi najniższą na rynku opłatę w systemach partnerskich lub franczyzowych jakiej może się spodziewać potencjalny Partner. W trakcie trwania umowy, poza bieżącymi kosztami z tytułu np. wynagrodzenia pracowników, czy kosztów mediów, Partner nie ponosi żadnych opłat.
„Jednym z zasadniczych elementów przesądzających o sukcesie nowych Multik będzie bogata oferta produktowa dostępna w placówkach. To już nie będą tylko markety kredytowe, ale – po prostu – markety finansowe. Oprócz kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych oferowanych do tej pory, obecne będą także produkty hipoteczne, ubezpieczenia oraz płatności masowe. Głównymi dostawcami produktów są jak dotąd: Sygma Bank, Meritum Bank, Alior Bank, BNP Paribas Fortis, PeKaO SA., Invest Bank, Link4 oraz Blue Media” – podkreśla Wojciech Parteka.
Źródło: Dom Finansowy QS