Trwa nowa kampania reklamowa Kredyt Banku. Dzięki niej bank chce przyciągnąć do siebie nawet 17 tysięcy klientów z innych banków i to tylko do 22 października! Bardzo ambitne plany, jednak widać, że bank się dobrze przygotował. Pracownicy mają pomagać przy przenoszeniu konta, jednak najważniejszym elementem ma być obniżone oprocentowanie kredytu odnawialnego w ROR – jedyne 8,88%.Z drugiej jednak strony bank po cichu – bo nie ma tej informacji nawet na stronie internetowej, podniósł opłaty za prowadzenie podstawowych kont. I tak Ekstrokonto S podrożało z 5 zł do 6 zł, a Ekstraktonto Profit z 8 do 9 zł. Klienci zapłacą również więcej za przelew w placówce. Zamiast jak do tej pory 3 zł, od początku września muszą płacić 4 zł. Jeśli do tego dodamy opłatę za kartę płatniczą, to… okaże się, że ceny w Kredyt Banku sięgają tych z Pekao SA i Banku BPH. Jednym słowem w kolejnym banku jest drożej. Widać wyraźnie, że kiedy największy bank podniósł opłaty, pozostałe instytucje nie miały już żadnych skrupułów. Zostało już zatem tylko powiedzieć jak swego czasu Prezes Lachowski – jeśli jakiemuś klientowi nie podobają się wyższe opłaty, to on serdecznie zaprasza do siebie – do mBanku…
Tagi: prowizje
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …