Maciej Chlebowski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży emFinanse: – W oparciu o silną markę BRE Banku SA stworzyliśmy elastyczny model biznesowy, maksymalizujący korzyści partnerów i klientów. Celem projektu jest stworzenie sieci dystrybucyjnej o zasięgu ogólnopolskim.
emFinanse oferują cztery różne formy współpracy. Maciej Chlebowski: – Proponujemy zatrudnianie na etat, jak i partnerstwo w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Osoby, które szukają stałej pracy mają szansę rozwoju w naszej centrali lub jednym z dziewięciu oddziałów. Właściciele stron www i użytkownicy Internetu mogą polecać nasze usługi w ramach „Programu Partnerskiego”. Z kolei przedsiębiorcom oferujemy tworzenie placówek partnerskich lub współpracę w roli przedstawicieli i agentów.
Placówki partnerskie to nowy element w sieci dystrybucji firmy. Do końca roku powstanie ok. 10 takich punktów, a w przyszłym roku ich liczba będzie sukcesywnie wzrastać.
Firma zapewnia partnerom wsparcie merytoryczne i marketingowe, dostęp do potrzebnych narzędzi informatycznych, projekt i pełne wyposażenie wnętrza oraz oznakowanie placówki.
Wyróżnikiem oferty emFinanse jest brak opłat licencyjnych z tytułu udostępnianego know-how. Kolejny atut to szeroka oferta obejmująca produkty różnych banków.
Kandydaci na partnerów muszą dysponować lokalem i kapitałem potrzebnym na remont i adaptację placówki.
Jednym z elementów, na których firma chce budować przewagę konkurencyjną, jest proces sprzedaży oparty o najnowsze technologie. – Aplikacje online umożliwiają składanie wniosków kredytowych i monitorowanie procesu sprzedaży przez Internet. Przedstawiciele mają dostęp do systemu z dowolnej lokalizacji – dodaje Maciej Chlebowski.