Pierwsza z nich to kampania sprzedażowa, z naciskiem położonym na wartości dodane posiadania konta Inteligo: szybki debet, możliwość doładowania telefonu pre-paid każdej sieci prosto z konta oraz możliwość zakupu ubezpieczenia. Na potrzeby kampanii zostały stworzone 2 linie – męska i żeńska. Kreacje linii męskiej podkreślały głównie dużą ilość benefitów produktu, w linii żeńskiej oparto się na aspektach związanych z wygodą i oszczędnością czasu.
Następne dwie kampanie dotyczyły promocji kolejno ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych, oferowanych w ramach konta Inteligo. Obie promocje komunikowane były poprzez pokazanie zalet tych produktów oraz dostępnych w promocji nagród, między innymi: bilety lotnicze, zagarki, Ipody, torby sportowe. Promocje kierowane były zarówno do obecnych jak i nowych klientów konta Inteligo.
We wszystkich kampaniach FFCreation zastosowało sprawdzone, skuteczne formy reklamowe, takie jak billboard, banner, skyscraper i box śródtekstowy oraz buttony.