PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRGenesys rozszerza gamę produktów IP

Genesys rozszerza gamę produktów IP

Marketing i PR 11.02.2004 (11:32)

Warszawa, 11 luty, 2004 — Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że poszerza gamę produktów IP (Internet Protocol), wprowadzając Enterprise IP Contact Center (IPCC) i Network IP Contact Center zapewniając jednocześnie wsparcie dla głównych rodzajów central IP. Produkty contact centers z portfolio IP Genesysa zapewniają złożoną funkcjonalność wcześniej dostępną jedynie w tradycyjnych środowiskach telefonicznych. Nowe rozwiązanie umożliwia firmom sprawne przejście od tradycyjnych systemów opartych na obwodach do telefonii IP lub środowiska hybrydowego (połączenie funkcjonalności IP z klasyczną telefonią).

Zestaw aplikacji Genesys dla contact centers przeznaczonych do wykorzystania dla sieci IP przedstawia najszerszą na rynku ofertę adresowaną do każdego segmentu indywidualnie:

· Network IPCC – zaprojektowany dla firm telekomunikacyjnych i usługowych, które zainteresowane są dzierżawą contact center; rozszerza korzyści wynikające z innowacji Genesys na podmioty oferujące zarządzanie i hostowanie usług związanych z contact centers.

· Enterprise IPCC – obsługuje duże contact centers; umożliwia firmom zaawansowane zarządzanie interakcjami oraz przekierowywanie połączeń w środowisku contact center

· Express IPCC – oferuje te same korzyści co Enterprise IPCC, ale jest przeznaczony dla małych i średnich contact centers z liczbą stanowisk agentów mniejszą niż 75, zapewniając uproszczoną instalację i minimalizując wymagania sprzętowe.

„Wierzymy, że w Polsce jest miejsce dla rozwiązań opartych na IP, które pomagają wszystkim sektorom przemysłu redukować koszty” powiedział Mariusz Cyganek, Country Manager firmy Genesys. Zdaniem Mariusza Cyganka technologia ta dostępna jest nie tylko dla przedsiębiorstw, które dopiero teraz wchodzą na rynek call centers. „Na przykład bank, który już zainwestował dużo środków w call center oparte na telefonii, które znajduje się w Warszawie, może zechcieć zwiększyć jego zasięg na wszystkie swoje oddziały w całej Polsce przy użyciu technologii IP. Efektem końcowym jest jedno wirtualne zintegrowane call center, obsługujące różne kanały interakcji, dzięki któremu możliwe jest korzystanie z tych samym informacji i optymalne zarządzanie pracą”.

Genesys ogłosił również, że przygotował wsparcie dla Cisco CallManager (IP PBX). Genesys T-Server 6.5 został certyfikowany zgodnie z wymaganiami nałożonymi przez Cisco System dotyczącymi współgrania oraz kompatybilności software’u z wersją 3.1 Cisco CallManager.

„Bez wątpienia IP jest technologią, która z powodzeniem znajdzie zastosowanie w contact centers. Nasi klienci badają nowe platformy mając nadzieję na przyszłe inwestycje” powiedział Paul Segre, główny specjalista do spraw technologii Genesys. „Genesys będzie kontynuował oferowanie rozwiązań opartych na otwartym oprogramowaniu zarówno dla tradycyjnego środowiska, jak i środowiska IP – wybór pozostawiamy naszym klientom. Wdrażając strategię opartą na otwartej platformie firmy są w stanie utrzymać zaczęte już inwestycje, jednocześnie sprawnie przechodząc na środowisko IP. Dodatkowo, zakres dostępnej w środowisku IP funkcjonalności Genesys jest sam w sobie wystarczającym argumentem, aby zdecydować się na IP contact center.

Oparte na standardach rozwiązania contact centers Genesys zapewniają najszerszy wybór rozwiązań integracyjnych, w tym m.in. wsparcie dla 90 aplikacji proponowanych przez 21 różnych dostawców. W ramach kontynuacji tej otwartej strategii, grupa produktów IP oferowanych przez Genesys zapewnia wsparcie dla głównych central IP w tym Cisco i Alcatel. Oferując pomoc w ramach istniejącej infrastruktury Genesys ułatwia firmom przejście do środowiska IP w ich indywidualnym tempie i pozwala na modernizację w przypadku gdy pojawi się nowa, bardziej zaawansowana technologia.

O firmie Genesys

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. spółka należąca do firmy Alcatel, jest w 100% skoncentrowana na rozwijaniu oprogramowania dla potrzeb contact center. Rozwiązania Genesys z zakresu obsługi klienta są wykorzystywane przez 2000 globalnych korporacji, organizacje rządowe, dostawców usług telekomunikacyjnych w 80 krajach, obsługujących każdego dnia ponad 100 milionów interakcji z klientami. Zaawansowane narzędzia, obsługujące wszystkie kanały komunikacji (telefon, e-mail, sieć www), sprawiają, że konsumenci są szybko łączeni z najlepszym dostępnym źródłem informacji. Genesys oferuje rozwiązania dla działów obsługi klienta, wsparcia technicznego, zbierania zamówień, telesprzedaży oraz zarządzania personelem.

2004-02-11
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Marta Rutkowska

Marta Rutkowska

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Marta…

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki – PR & Community Manager…

Piotr Rutkowski

Piotr Rutkowski

Zastępca rzecznika prasowego, mBank Piotr Rutkowski jest…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców