PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościGoldenegg zapowiada wzrost sprzedaży i planuje rozwój sieci placówek

Goldenegg zapowiada wzrost sprzedaży i planuje rozwój sieci placówek

Aktualności 25.04.2007 (08:30)

Goldenegg prognozuje, że w 2007 r. spółkę czeka najbardziej dynamiczny rozwój w jej dotychczasowej trzyletniej działalności. W części sprzedażowej rozwój spółki zapewnią dwa źródła – kredyty hipoteczne oraz produkty inwestycyjne.

Utrzymująca się koniunktura na rynku nieruchomości spowoduje dalsze zainteresowanie kredytami hipotecznymi. Goldenegg planuje, że do końca 2007 r. udzieli blisko 4,5 tys. kredytów o wartości ponad 1 mld zł. – Porównując wyniki sprzedaży kredytów w pierwszym kwartale 2007 r. z tym samym okresem 2006 r., zanotowaliśmy wzrost aż o 278%. Dynamika sprzedaży kredytów – porównując te same okresy – utrzymuje się na jednakowym poziomie 11,4 %, dlatego prognozujemy, że do końca 2007 r. udzielimy kredytów na łączną kwotę 1,1 mld zł – przewiduje Małgorzata Kotańska, prezes Goldenegg – Niezależni Doradcy Finansowi.

Goldenegg zakłada także szybki wzrost sprzedaży funduszy inwestycyjnych, które ze względu na atrakcyjne stopy zwrotów np. wyższe niż na bankowej lokacie, przeżywają w Polsce rozkwit. – Widzimy szybko rosnące zainteresowanie inwestowaniem w fundusze. Tylko w pierwszym kwartale br. kwota sprzedanych aktywów przekroczyła 60% sprzedaży w całym 2006 r. – podkreśla M. Kotańska. – Obecnie oferujemy produkty ośmiu TFI, a w tym miesiącu rozpoczęliśmy sprzedaż nowych produktów: Franklin Templeton i Fortis Investments. Pozwolą one naszym klientom inwestować na rynkach międzynarodowych. Warto również dodać, że posiadamy w ofercie produkt Hansard Europe, który pojawił się w Polsce po raz pierwszy i jest dostępny wyłącznie w Goldenegg – zaznacza prezes doradców finansowych.

Jednym ze strategicznych celów spółki – oprócz utrzymania wysokiej sprzedaży produktów finansowych – jest zapewnienie pierwszego miejsca w jakości obsługi klienta. – Ten cel osiągniemy dzięki przyjętemu modelowi działania – uważa M. Kotańska. – Przede wszystkim Goldenegg jest niezależnym doradcą finansowym, czyli nie jesteśmy powiązani kapitałowo z instytucjami finansowymi. To gwarantuje klientom naszą bezstronność. Spośród konkurencji wyróżniają nas jeszcze inne elementy, a zwłaszcza pełna mobilność Doradców i ich gotowość do dojeżdżania do Klienta oraz kompletowania za niego wymaganych dokumentów. Warto wspomnieć, że wynagrodzenie naszych doradców jest niezależne od rodzaju rekomendowanych przez nich produktów, dzięki czemu proponują oni Klientowi obiektywnie najlepsze produkty – wymienia prezes Goldenegg.

Spółka planuje również rozbudowanie sieci swoich placówek – obecnie 14 biur Goldenegg zlokalizowanych jest w 10 największych miastach Polski. Do końca 2007 r. firma uruchomi w sumie 5 nowych placówek.

Rozwój Goldenegg będzie wspierała kampania reklamowa prowadzona w Internecie oraz w telewizji. Spółka uruchomiła także nową stronę internetową (www.goldenegg.pl), zbudowaną w oparciu o sugestie użytkowników – klientów.

Goldenegg rozpoczął również działania typu B2B. Od 1 kwietnia spółka współpracuje z producentem urządzeń gospodarstwa domowego – Whirlpool. W jej efekcie powstała oferta w ramach której klienci zaciągający kredy za pośrednictwem Goldenegg otrzymują 30% zniżkę przy zakupie sprzętu Whirlpool.

goldenegg 2007-04-25
Redakcja PRNews.pl
Tagi: goldenegg

Sprawdź także:

a 0 Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy
18.06.2025 (08:28)

Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy

Czwartek 19 czerwca to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …

a 0 Alior Bank sfinansuje termomodernizację przedsiębiorstw w województwie podlaskim
18.06.2025 (08:27)

Alior Bank sfinansuje termomodernizację przedsiębiorstw w województwie podlaskim

Alior Bank udostępnił pożyczkę termomodernizacyjną dla mikro i małych przedsiębiorstw z województwa podlaskiego. …

a 0 Wedbush Financial Services nabył mniejszościowe udziały w Trigon
16.06.2025 (18:21)

Wedbush Financial Services nabył mniejszościowe udziały w Trigon

Wedbush Financial Services (WFS), grupa kapitałowa świadcząca usługi finansowe i spółka-matka Wedbush Securities …

a 0 OC w II kwartale 2025: ceny bez zmian w skali kraju, ale lokalnie mocno się różnią
16.06.2025 (18:17)

OC w II kwartale 2025: ceny bez zmian w skali kraju, ale lokalnie mocno się różnią

Średnia cena obowiązkowego ubezpieczenia OC w Polsce w drugim kwartale 2025 roku wyniosła 674 zł. To niemal …

a 0 Młodzi Polacy o ubezpieczeniach: chcą bezpieczeństwa, ale obawiają się ukrytych haczyków. Raport Balcia Insurance
16.06.2025 (18:14)

Młodzi Polacy o ubezpieczeniach: chcą bezpieczeństwa, ale obawiają się ukrytych haczyków. Raport Balcia Insurance

Insurtech Balcia Insurance zapytał przedstawicieli pokolenia Z, jaki jest ich stosunek do ubezpieczeń, a także …

a 0 Credit Agricole w czołówce „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”
16.06.2025 (18:09)

Credit Agricole w czołówce „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”

Bank Credit Agricole zdobył 96 proc. punktów, dzięki czemu znalazł się na piątym miejscu w klasyfikacji generalnej, …

PRNews.pl

Zobacz również

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Karty kredytowe to jeden z nielicznych segmentów…

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – I kwartał 2025 r.

41,5 mln kont osobistych prowadziły na koniec…

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Wiemy, które banki mają najwięcej klientów. Numer 1 nie jest zaskoczeniem. A reszta?

Bankowcy nie mogą narzekać na brak klientów.…

Who is who

Katarzyna Wiszniewska

Katarzyna Wiszniewska

PR Manager, Deutsche Bank Polska Katarzyna Wiszniewska…

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

Emilia Kasperczak

Emilia Kasperczak

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Emilia…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców