Grupa PZU rozpoczęła pierwszy etap postępowania przetargowego, którego celem jest wybór dwóch agencji: strategiczno-kreatywnej i kreatywnej, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki.
Do zaprezentowania zadania przetargowego zostało zaproszonych 8 agencji. Postępowanie przetargowe zakłada 3 etapy (ostatni z nich będzie dotyczył negocjacji kosztowych i warunków handlowych).Zakończenie postępowania przetargowego planowane jest w październiku.
Przebieg postępowania i model współpracy z agencjami był konsultowany z SAR.
„Zadanie dla obu wybranych agencji, które będą pracowały z nami jest z pewnością niezwykle ambitne” – powiedziała dyrektor Biura Marketingu w Grupie PZU Marta Życińska. „Marka PZU jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i silnych marek na rynku, ale boryka się z problemami związanymi z historycznym postrzeganiem, mimo gigantycznych zmian jakie zachodzą w firmie”.
Źródło: PZU