ING Bank Śląski został liderem rankingu satysfakcji klientów, według raportu „Monitor satysfakcji klientów banków 2020” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
– Wysoka pozycja w rankingu i to kolejny rok z rzędu, jest efektem naszej konsekwencji i często bezkompromisowości w stawianiu klienta na pierwszym miejscu. Z jednej strony to „duże” rozwiązania, które sprawiają, że doświadczenia klientów są pozytywne a z drugiej to suma bardzo wielu mniejszych rzeczy i usprawnień, które wdrażamy każdego dnia z myślą o naszych klientach. Cieszymy się, że to doceniają – powiedział Piotr Gołąbek, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski uzyskał najwyższy wynik w czterech kluczowych kategoriach badania satysfakcji klientów ARC Rynek i Opinia: Satysfakcja, Lojalność, Rekomendacja oraz Punkty Styku (infolinia, wizyta w oddziale, strona internetowa).
Badanie satysfakcji klientów detalicznych jest realizowane przez ARC Rynek i Opinia od 2016 roku. Edycję 2020 przeprowadzono metodą CAWI (N=2571 wywiadów), w październiku i listopadzie ub.r. Badaniem objętych zostało 11 banków.
Źródło: ING