ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest poczucie panowania nad finansami. To dzięki niemu młodzi czują się pewnie i niezależnie, zyskują też motywację i swobodę w działaniu.

Dla grupy 18-24, wolność i samodzielność są kluczowe a pieniądze to narzędzie do ich osiągnięcia. W świecie presji fejkowego sukcesu, ING chce przywrócić młodym satysfakcję z realnych, codziennych, finansowych zwycięstw. To właśnie te drobne działania wpływają na poczucie spokoju, wolności i niezależności. Bank wspiera młodych i pokazuje im, że nie ma lepszego uczucia niż to, kiedy panują nad swoimi finansami.
ING. Twój asystent, wspiera młodych w budowaniu pewności siebie, dostarczając narzędzi w aplikacji, które sprawiają, że bankowość jest prosta i przyjazna – między innymi takich, jak:
- zarządzanie budżetem;
- analiza wydatków;
- planowanie przyszłych płatności.
Aplikacja Moje ING z kontem Mobi to nowoczesna bankowość dla młodych, która pomaga im budować swoją niezależność, nie tylko finansową. Działa jak osobisty asystent, który informuje o tym co się dzieje na kontach, podpowiada dopasowane rozwiązania i przypomina o ważnych datach i wydarzeniach.
Teraz w ramach promocji „Mobilni zyskują”, do zgarnięcia 500 zł za założenie Konta Mobi w aplikacji Moje ING.
W przygotowanych spotach ING pokazuje, że ogarnianie finansów z apką Moje ING zwiększa pewność siebie młodych ludzi, dzięki narzędziom takim, jak zarządzanie budżetem, analiza wydatków i planowanie przyszłych płatności.
Tak się czuję, gdy panuję nad finansami. Z apką Moje ING.
Kanały: internet
Agencje: GONG, dom mediowy MullenLowe Media
