INVEST-BANK otrzymał nominację do tytułu Jakość Roku 2011. Organizatorami tego największego Konkursu projakościowego w kraju są: Economy Life Today (dodatek gospodarczy do Rzeczpospolitej), Agencja Kreatywna Public PR oraz Biznes Raport.
Nominacja stanowi wyróżnienie i uznanie dla INVEST-BANKU jako bezpiecznej, nowoczesnej instytucji finansowej, budującej od 20 lat wiarygodne i długotrwałe relacje z klientami.
Swoje usługi świadczy w 119 oddziałach, ponad 40 placówkach partnerskich, oddziale telefonicznym, Autoryzowanych Punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu oraz poprzez elektroniczne kanały dostępu (Internet, WAP, SMS).
INVEST-BANK przywiązuje szczególną wagę do najwyższych standardów jakości. Między innymi dlatego jako pierwszy bank w Polsce wdrożył Zintegrowany System Zarządzania zgodny z normami ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N-18001, co oznacza spełnienie wymagań zawartych w normach zarządzania: Jakością (ISO 9001:2008), Środowiskiem (ISO 14001:2004) oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (PN-N-18001:2004). Następnie zdobył certyfikaty zgodności z wymienionymi normami w zakresie: Procesu Zarządzania Relacjami z Klientami, Usługi Podwyższonego Standardu Jakości, jak też Procesu Zarządzania Skargami.
W utrzymaniu wysokich standardów jakości INVEST-BANKOWI pomaga konstruktywna ocena działań przez zewnętrznych audytorów, proces wewnętrznej certyfikacji oddziałów, a przede wszystkim doświadczenie w kontaktach z klientami. Również tymi o szczególnych potrzebach – każda osoba niepełnosprawna ma możliwość bezpłatnego skorzystania w INVEST-BANKU z Usługi Podwyższonego Standardu Jakości.
Źródło: INVEST-BANK S.A.