W ramach drugiego etapu kampanii odświeżenia marki PZU agencja K2 przygotowała serwis http://duchmolochaodchodzi.pl/ oparty o interaktywny mechanizm – suwak, za pomocą którego można odsłonić na ekranie świat współczesnego PZU – nowoczesnej firmy zorientowanej na klienta.
Duch molocha próbuje powstrzymać zmiany np. zapiera się o suwak, co sprawia, że użytkownik odczuwa opór molocha przed zmianą. Efektem finalnym jest odsłonięcie nowego logo PZU i hasła „Zmieniamy się na dobre“.
Całość nawiązuje do kampanii telewizyjnej – zderzenia współczesnych realiów biznesowych (obecnego, nowoczesnego wizerunku PZU) z duchem przeszłości, (światem molocha). Oba światy zbudowane są na jednym planie, co pozwoliło uzyskać efekt płynnej transormacji miejsca. Materiał wideo wykorzystany na stronie został zarejestrowany kamerą w wysokim klatkarzu dla uzyskania płynnego efektu przesuwania „suwaka zmian”.
Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces odświeżenia marki PZU, przeprowadzonych w połowie maja tego roku. Celem działań, jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela oraz promowanie nowego wizerunku firmy.
Serwis wspierany jest kampanią w internecie zaplanowaną przez ACR. Kampania ruszyła 4 czerwca i potrwa do 15 lipca br.
K2 i ACR pracują dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych, a w ostatnim czasie K2 i ACR wspierały również proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.
Źródło: K2