– To dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, iż dostrzeżono nasz nowatorski wówczas na rynku sposób zachęcania do korzystania z usług bankowych. Wykorzystaliśmy przekaz podkreślający przejrzyste zasady udzielania kredytów – bez gwiazdek i ukrytych kosztów – powiedziała Maria Kudelska dyrektor zarządzający ds. komunikacji w Banku BGŻ. Dodała, że o skuteczności reklamy świadczy znaczący, przekraczający oczekiwania i plany, wzrost sprzedaży kredytów.
Kampanię, we współpracy z Bankiem BGŻ, przygotowywała agencja reklamowa McCann Erickson.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów reklamowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny festiwal, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale głównie efekt rynkowy kampanii reklamowej. – Nasz udział w rynku kredytów mieszkaniowych z roku na rok znacząco rośnie. Obecnie wynosi 2,5 proc. – powiedziała Dorota Czańka dyrektor sprzedaży detalicznej w Banku BGŻ.
W tym roku w Polsce statuetki zostały rozdane po raz ósmy. Do konkursu zgłoszono 141 kampanii, z czego 81 nominowano do nagród. W kategorii usługi finansowe zostało zgłoszonych 19 kampanii, z czego 7 nominowano do nagród.