Jury konkursu YouTube Works Awards doceniło kampanię reklamową aplikacji PeoPay KIDS Banku Pekao i uznało ją za jedną z pięciu najlepszych w kategorii Multiscreen Excellence.
W tym roku Google zorganizował w Polsce po raz pierwszy konkurs YouTube Works, którego celem było wyłonienie najbardziej kreatywnych i najefektywniejszych kampanii reklamowych na tej platformie.
Do pierwszej edycji wydarzenia agencje reklamowe, domy mediowe, marketerzy a także niezależni twórcy mogli zgłaszać te z nich, które prowadzili w okresie od stycznia 2020 do czerwca 2021 roku. Były one oceniane nie tylko pod kątem tego, jak wykorzystany został
w nich kanał YouTube jako narzędzie, ale także czy efektywnie został on uwzględniony w całościowym miksie komunikacyjnym.
24-osobowe jury wyłoniło spośród 90 zgłoszeń konkursowych zwycięzców w sześciu kategoriach – Multiscreen Excellence, Ingenious Insight, Action Driver, Creative Effectiveness, Small Budget, Big Results oraz Grand Prix za kampanię, która wyszła poza swój reklamowy charakter i stała się częścią popkultury.
W TOP 5 kategorii Multiscreen Excellence, w której nagradzane są kampanie twórczo wykorzystujące użycie platformy YT w ramach kompleksowej kampanii, obejmującej zarówno media tradycyjne, jak i cyfrowe, znalazła się kampania PeoPay KIDS, która została przygotowana przez agencję Sales&More przy współudziale Saatchi&Saatchi – autorów kreacji spotów i animacji.
To kolejne w ostatnim czasie wyróżnienie dla Banku Pekao związane z aplikacją PeoPay KIDS. Została ona bowiem uznana za jedną z 9 najlepszych innowacji na świecie w konkursie Efma-Accenture Banking Innovation Awards 2021 w kategorii Offering Innovation.
W internetowym głosowaniu członków Efmy i osób niezrzeszonych oraz głosami jury, w skład którego wchodzą top managerowie banków z całego świata, zostanie wyłonione zwycięskie rozwiązanie. Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi 18 listopada 2021 r. w Paryżu.
Źródło: Bank Pekao