Kampanię dla Monetto.pl zrealizowała agencja Immersum.
Celem filmu wirusowego, stylizowanego na reklamę telewizyjną, jest przedstawienie pożyczek społecznościowych i serwisu Monetto.pl jako alternatywy dla tradycyjnych metod udzielania pożyczek przez rozmaite instytucje finansowe.
Tomasz Olejnik, dyrektor kreatywny Immersum mówi o kampanii: „Faktem jest, że motyw całowania w pośladki, został tu wykorzystany, aby nadać filmowi potencjał wirusowy. Zależało nam jednak na tym, aby ten „haczyk” był jak najbardziej związany z powszechnym odczuciem, jakie towarzyszy polskiemu konsumentowi, kiedy musi coś załatwić czy to w banku czy urzędzie, a nie tylko służył wywołaniu kontrowersji. Film jest powiązany z nastrojami społecznymi, zwłaszcza w obliczu kryzysu i utrudnień piętrzonych przez banki przy udzielaniu kredytów. Social lending stanowi alternatywę dla tradycyjnej bankowości. Olbrzymia popularność filmu i setki pozytywnych komentarzy świadczą, że odbiorcy utożsamiają się z przekazem kampanii.” – wyjaśnia T. Olejnik.
Po 7 dniach film wirusowy dla Monetto.pl zanotował ponad 100 tysięcy wyświetleń w popularnych serwisach wideo.
Immersum za pomocą marketingu wirusowego i buzz marketingu umożliwia swoim klientom osiągać wymierne efekty marketingowe. Stworzone przez agencję treści angażują odbiorców wywołując epidemię w grupie docelowej, zapewniając tym samym efekty wielokrotnie lepsze niż w przypadku tradycyjnych kampanii reklamowych w Internecie.